תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים בבית שמש

מתן אוהלים – השכרת אוהל אבלים מותאמת אישית
אירוע קשה כמו שבעה, מטלטל אותך ושואב ממך את כל האנרגיות להתעסק בדברים שאינם אבל ונחמה. מתן אוהלים כאן כדי להקל עליך בנושא אירוח המשפחה האבלה והמנחמים הרבים שיגיעו ומציגה לך 3 חבילות השכרת אוהלים עד 50 איש, עד 70 איש ועד 100 איש כדי שתהליך בחירת הספק יהיה המהיר והיעיל ביותר.

להזמנת אוהל אבלים בבית שמש להיום התקשרו: 072-393-0036

אוהל אבלים להשכרה בבית שמש

כמה עולה השכרת אוהל אבלים בבית שמש?

חברת מתן אוהלים מבינה ורגישה למצב ולכן ממליצה לך לבקש מחברים או משפחה רחוקה שיטפלו בנושא זה על מנת שהתהליך יהיה יעיל, מהיר וחסכוני. מעבר לחבילות הסטנדרט של מתן אוהלים ניתן למצוא ציוד נוסף להשכרה בתשלום כך שחשוב שהראש יהיה פנוי להתעסק בנושא הזה.
מפורטות מטה חבילות השכרת אוהלי האבלים בחברת מתן אוהלים. כמובן שחברתנו תעזור לך כמיטב יכולתה עם התאמות כאלו ואחרות לצרכים שלך.

סוגי חבילות להשכרה

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בבבית שמש 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בבבית שמש 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בבית שמש 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

איזה אוהל אבלים דרוש בשבילנו?

אוהל אבלים מורכב ממספר דברים שיש לקחת בחשבון –

1. סוג האוהל
2. גודל האוהל
3. מיקום האוהל
4. ציוד נלווה

כל אחד מהפרמטרים האלו יכול להשפיע במידה גדולה על אופי השבעה, הנוחות והשהייה באוהל האבלים ולכן יש לבדוק היטב את המוצרים והשירות של החברה המציעה.
לאחר שהבנת את הפרמטרים השונים, הרחבנו מעט על כל נושא כדי שהכל יהיה בהיר לקראת בחירת ספק השכרת אוהל אבלים בבית שמש:

1. סוג האוהל
החומר המוביל והאיכותי ביותר לאוהל אבלים והחומר שצריך לדרוש מספק השכרת אוהלי האבלים הוא PVC. חומר זה מתפקד בשני מישורים – איטום האוהל ממזג האוויר שבחוץ ושמירה על מזג האוויר בתוך האוהל. בחורף, חומר זה יבודד את השוהים באוהל מהגשם, הרוחות והקור השוררים בחוץ ואילו ישמור על החום של התנורים ופטריות החימום הפזורים בתוך האוהל. בקיץ, הבד ישמור על השוהים באוהל מהשמש הקופחת שבחוץ וישמור על המיזוג מהמצננים והמזגנים שבתוך אוהל האבלים.

2. גודל האוהל
כל משפחה היא מקרה פרטי ולכן גם גודל האוהל משתנה בהתאם לצרכיי המשפחה. בין מדובר בחוג חברתי גדול, פטירה של אישיות מוכרת בקהילה או תא משפחתי רחב, חברת מתן אוהלים דאגה להרכיב 3 חבילות אוהלי אבלים לנוחיותך – עד 50, עד 70 ועד 100 איש.
בחירת אוהל מתאים למשפחה האבלה ולמנחמים חשובה בגלל 3 סיבות – ניראות האוהל, מיקום האוהל ועלויות האוהל. מעבר לעיצוב, אוהל אשר יתאים מבחינת כמות המשפחה והמנחמים ייצור אווירה אינטימית אשר תלכד את כולם ותיצור חום הדרוש כל כך במצב רגיש זה. בחירת אוהל לא מתאים עלולה לגרום לצפיפות אם האוהל קטן מדי או להרגשת בדידות אם האוהל גדול מדי ולכן יש להתייחס לבחירת האוהל בכובד ראש.

3. מיקום האוהל
אוהל אבלים ניתן להקים בחנייה, פארק, מרפסת בית, גינה פרטית ועוד. לכל תוואי שטח יהיו היתרונות והחסרונות שלו אבל לכולם חברת מתן אוהלים מוכנה ומנוסה. בנוסף, תקופת השנה גם היא משפיעה על סגנון הקמת האוהל – רוחות חזקות בחורף יחייבו אותנו להתקין את האוהל עם יתדות מיוחדים אשר יעגנו את האוהל לקרקע ובקיץ העדיפות תהיה להקמת האוהל באיזור מקורה או מאוורר. חברת מתן אוהלים תמצא יחד איתך את המיקום הטוב ביותר שיהפוך את השהייה באוהל לנעימה עד כמה שאפשר.

4. ציוד נלווה
בזכות חבילות השכרת אוהלי האבלים בבית שמש, חברת מתן אוהלים מספקת לך את כל הדרוש לאירוח תקין של שבעה כבר בחבילה עצמה. בנוסף, חברת מתן אוהלים מסוגלת לספק לך ציוד נלווה בתשלום נוסף אשר יכול להקל על השהייה באוהל –

  • השכרת מזגנים ניידים לימי הקיץ החמים
  • השכרת מצננים \ מאווררים לעונות המעבר
  • השכרת תנורי חימום
  • השכרת מקררים
  • השכרת מזרונים
  • השכרת מחצלות

שירות מהיר ומקצועי – מתן אוהלים

חברת מתן אוהלים זמינה 24/6, ניתן להתקשר עוד היום לקבלת ייעוץ לגבי השכרת אוהלי אבלים בבית שמש

להזמנת אוהל אבלים בבית שמש להיום התקשרו: 072-393-0036

דילוג לתוכן