תפריט סגור

אוהל אבלים למכירה

ימי השבעה הם ימים קשים ומורכבים, מלאי געגוע, הדורשים השלמה עם המצב החדש. בין כל הכאוס הזה, ניתנת האפשרות לקחת פסק זמן של שבוע ימים ולהתנתק משגרת החיים הרגילה. אלו ימי השבעה. אוהל אבלים למכירה מספק את המעטפת החמימה, המשפחתית והכי מסודרת שיש לימים הללו, כשהוא מאפשר לכולם לשבת יחד, להעלות זיכרונות ולארח את הקרובים והיקרים למשפחה. לפני שבוחרים אוהל אבלים למכירה או להשכרה, הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

לפרטים בנושא קניית אוהל אבלים למכירה במחירים הכי משתלמים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לספק לכם ייעוץ מקצועי בחינם!

להזמנת אוהל אבלים חייגו: 072-393-0036

 

איך בוחרים אוהל אבלים למכירה?

אוהל אבלים למכירה מוצע במגוון רחב של גדלים, עיצובים וסגנונות, כדי להתאים במדויק לצרכים של המשפחה האבלה. בבואכם לבחור אוהל אבלים למכירה או שמא להשכרה, בדקו ראשית את הגדלים השונים העומדים לרשותכם והשוו אותם עם הצרכים שלכם. האם מתוכננים להגיע הרבה אנשים לימי השבעה? מהו השטח העומד לרשותכם? בהתאם לתשובות שלכם תוכלו לתכנן את גודל האוהל הרצוי.
פרמטר נוסף הוא מזג האוויר ועונות השנה. אם השבעה מתרחשת בחודשי הקיץ, הקפידו לבחור אוהל מאוורר מחד אך מבודד מאידך, שישאיר את השמש הקופחת מחוץ לאוהל ויעניק תחושה צוננת בתוכו, כמו גם צל מלא. בחודשי החורף העדיפו לבחור אוהל עם בד עבה, סגור מכל צדדיו וחזק מאוד, כך שיהיה יציב ושיהיה נעים בתוכו. גם בחורף וגם בקיץ מומלץ לדאוג לאמצעי חימום או קירור בהתאם.
כך או כך, בדקו האם אוהל אבלים למכירה כולל גם שירותי הרכבה ופירוק. אין לכם את הפנאי הרגשי או את הזמן להתעסק בזה בעצמכם.
ציוד נלווה
מלבד האוהל עצמו, ייתכן ותצטרכו לבחור גם ציוד נלווה שישלים את האירוח בימי השבעה. בין השאר, הציוד הזה יכול להיות כסאות פלסטיק, שולחנות מתקפלים או ציוד הגברה (אם מועברים במקום הרצאות, מתקיימות תפילות וכדומה), נרות נשמה לזכר הנפטר, מזרונים אם ישנים באוהל, מקרר, כיבוד קל ובשבת בעת הצורך גם פלטה, מיחם ונקודות חשמל.

מדוע סוכת אבלים למכירה הוא פתרון נוח?

משפחות רבות מעדיפות להעביר את ימי השבעה באוהל ולא בביתם, כתוצאה מאילוצים שונים. יהיו משפחות שיעדיפו שלא יסתובבו בביתם הפרטי ובמרחב האישי שלהם מבקרים בכל שעות היום, עבור אחרים זה יהיה פתרון נוח יותר פשוט כי אין מקום בבית ויהיו גם משפחות גדולות במיוחד שיעדיפו להעביר את ימי השבעה יחד, כולל שינה, וירצו לעשות זאת באוהל. בנוסף, אל משפחות רבות מגיעים בימי השבעה רבנים ואישי ציבור, והם מעוניינים לארח אותם בנוחות המתבקשת מאוהל רחב ידיים.

האם חייבים להקים אוהל?

אוהל אבלים למכירה הוא כמובן לא הכרח, זהו פשוט פתרון הרבה יותר נוח ומתאים לאירוח של מספר רב של אנשים, מבלי לדאוג לניקיון, אירוח בבית הפרטי או חשש מחוסר מקום. בימי השבעה כל משפחה נוהגת לפי הרגשתה האישית, אך רוב המשפחות יעדיפו להתכנס יחד, להעלות זיכרונות משותפים מהנפטר, לעכל את פטירתו ולקחת פסק זמן הכרחי לפני החזרה לשגרה. על כן חשוב לומר: אוהל הוא לא חובה, אך הוא הופך את ההתארגנות סביב ימי השבעה לפשוטה הרבה יותר.

אנחנו כאן בשבילכם

בימי השבעה אין לאנשים האבלים את הפנאי לעסוק בפעילויות טכניות. אלו ימים של התכנסות, של אבל, של עצב ושל התבוננות. אנחנו כאן בשבילכם, עם מעטפת מקצועית מלאה כדי להבטיח שאת ימי השבעה תוכלו להקדיש למשפחה, לאהוביכם ולנפטר, ולא לעסוק בדבר. נשמח להגיע עם האוהל שתבחרו וכמובן לייעץ בעת הצורך לגבי גודל מתאים, ציוד נלווה, סוג האוהל וכדומה, כדי שאתם תוכלו להתפנות לחייכם האישיים ולא לדאוג לארגון כלל, כולל הקמת האוהל וקיבועו ופירוקו בתום ימי השבעה.

שירותים נוספים בתחום האוהלים: השכרת מזרונים | השכרת כסאות | השכרת מצננים

דילוג לתוכן