תפריט סגור

אוהלים גדולים למכירה

אם אתם חוגגים אירוע עסקי או פרטי בקרוב ואתם מעוניינים לערוך אותו באוויר הפתוח – אנחנו כאן כדי לסייע לכם להפוך את מיקום האירוע לבלתי נשכח! אוהלים גדולים למכירה או להשכרה מיועדים לאירועים המכילים כמות גדולה של אורחים, והם מציעים קירוי מחד ואווירה אינטימית מאידך, הרחק מהחוץ – אך לגמרי בתוכו! אז איך בוחרים אוהלים גדולים למכירה? ומה חשוב לקחת בחשבון לפני ההשכרה או הרכישה? אנחנו כאן כדי לסייע לכם בדרך לאירוע המושלם!

לפרטים בנושא קניית אוהל גדול למכירה במחירים הכי משתלמים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לספק לכם ייעוץ מקצועי בחינם!

להזמנת אוהלים גדולים חייגו: 072-393-0036

אוהל גדול למכירה: מאיזה סוג כדאי לקנות?

אנו מציעים שלל סוגי אוהלים גדולים למכירה או להשכרה, המאופיינים בעיצוב שונה ומתאימים גם לצרכים שונים. כך למשל, אוהלי פגודה הם בעלי קירוי עליון ומוטות מעוצבים המשתלשלים מארבעת הדפנות שלהם, הם מעוצבים להפליא ומתאימים ביותר לאירועי צהרים קלילים במזג אוויר נעים. לחילופין תוכלו לבחור אוהל גדול למכירה המתאים לאותה כמות של אנשים אך מעוצב בצורה שונה, כך שיתאים גם למזג אוויר סוער ולעונת החורף, כיוון שהוא מצויד גם ביריעות אטומות. לכן, את הסוג הרצוי כדאי לבחור בהתאם לשני פרמטרים: סוג האירוע, מזג האוויר והאווירה שאתם רוצים לייצר.

לאילו אירועים מתאימים אוהלים גדולים למכירה?

בשתי מילים: לכל אירוע! אם אתם מארחים אירוע גדול המיועד להכיל מאות אנשים, לא משנה אם זו מסיבה או אירוע עסקי – כל עוד הוא נערך באוויר הפתוח ואתם רוצים לדאוג לקירוי נעים, אוהלים גדולים למכירה יהיו פתרון מעולה. אוהלים גדולים מתאימים לחתונות, לאירועים עסקיים, מסיבות מרובות משתתפים, תערוכות, ימי כיף ולשלל אירועים נוספים. חשוב לזכור: בין אם אתם חוגגים אירוע פרטי או עסקי, כדי להבטיח שהוא יתנהל באופן הטוב ביותר, חשוב להתאים את האירוע למזג האוויר ולהבטיח שבקיץ האוהל יהיה מבודד ומוגן מפני השמש ובחורף מוגן מפני הרוחות והגשמים. במקרה הצורך, הוסיפו פתרונות קירור או חימום מלאכותיים.

צרו את האווירה שתרצו

בין אם מדובר באירוע עסקי מעונב ובין אם בחתונה נוצצת או מסיבת צהרים ענקית, היופי בבחירת אוהלים גדולים למכירה או השכרה הוא שאתם יכולים להתאים את הסגנון והעיצוב באופן מושלם לאווירה המבוקשת. זהו לא אולם סגור שאתם חייבים "לעבוד" עם התנאים הקיימים, הדבר היפה ביותר באוהל הוא שניתן להתאים אותו במדויק לחזון העיצובי שלכם.
אם אתם רוצים ליצור אווירה אלגנטית, נסו להוסיף תאורת גרילנדות יפיפייה לכל אורכו של האוהל, והשלימו את האווירה עם נברשות בתוך האוהל. רוצים ליצור אווירה קלילה וצעירה? שבצו את האוהל בתוספות של פרחים, ירק טרי, אלמנטים בוהו-שיקיים המשלבים קש ראטן והוסיפו גם חפצי עץ שונים. בפנים תוכלו לעצב את האוהל עם שולחנות פיקניק או שולחנות עץ כבדים, ואפילו עם שולחנות אבירים ארוכים. האפשרויות הן אינסופיות ובלתי מוגבלות, ולכן כל כך הרבה אנשים מעדיפים אוהלים גדולים למכירה או להשכרה לאירוע שהם מתכננים.

שירותים נוספים בתחום האוהלים: השכרת מקררים לאירועים | השכרת מזגן נייד | השכרת כסאות פלסטיק

דילוג לתוכן