תפריט סגור

אוהל פגודה למכירה

חוגגים אירוע? השקה מיוחדת? חתונה? או אולי תערוכה גדולה של מוצרים חדשים? לא משנה מהו האירוע שלכם, אם הוא נערך בתנאי חוץ ואתם רוצים שיהיו מושלם – אל תתפשרו. בחרו אוהל פגודה למכירה ותשדרגו את הנראות של האירוע פלאים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על אוהל פגודה למכירה או להשכרה.

לפרטים בנושא קניית אוהל פגודה למכירה במחיר הכי משתלם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לספק לכם ייעוץ מקצועי בחינם!

להזמנת אוהל פגודה חייגו: 072-393-0036

אוהל פגודה למכירה על קצה המזלג

בימים עברו, לפני מאות ואלפי שנים, המין האנושי לא חי בבתים מסודרים עשויים בטון כפי שנהוג היום. אופי החיים היה ארעי, שבטים נדדו ממקום למקום, וכשביקשו להקים לעצמם מחסה מפני מזג האוויר שבחוץ או בעלי חיים, הקימו אוהל הדומה מאוד לאוהלי הפגודה שאנו מכירים היום. אז, כמובן, אוהל פגודה למכירה, להשכרה או לכל צורך אחר לא נראה כפי שהוא נראה היום. במקום PVC מודרני היו תולים עורות ובמקום מוטות אלומיניום קלים וחזקים השתמשו במקלות עץ. אך למרות שהטכנולוגיה השתנתה והעולם התקדם, דבר אחד נותר כשהיה: אוהלי פגודה הם פתרון קירוי מעולה, נוח מאוד ומעוצב להפליא.

איך נראה אוהל פגודה למכירה?

אוהלי פגודה בנויים כך שיש להם מעין חופה גדולה מבד, ואליה מחוברים דפנות חזקות. למעשה, אוהל פגודה למכירה או להשכרה נראה כמעין חופת חתונה גדולה – אך הוא משמש כמובן למגוון מטרות נוספות. בין השאר, הוא בחירה מעולה בקרב מפיקי אירועים עסקיים, דוגמת תערוכות וכנסים, או באירועים שיווקיים גדולים בהם יש צורך במספר ביתני תצוגה. מלבד אירועים עסקיים, עושים שימוש באוהלי פגודה מעוצבים גם לאירועים פרטיים, דוגמת חתונה הבנויה ממספר חללים מעוצבים – אזור לחופה וקבלת פנים, אזור אכילה עם שולחנות או בופה ואזור ריקודים.

חוגגים אירוע? כך תשדרגו את האוהל

אוהלי פגודה למכירה נראים מעולה, אך לרוב הם יהיו קלאסיים, ללא קישוטים או עיצוב נוסף. אם אתם מארגנים אירוע הדורש התאמה אישית וצריך עיצוב מיוחד, מיתוג או קישוטים יפים, תוכלו לעצב את האוהל בצורה יפהפייה, לא משנה אם מדובר באירוע חתונה או במסיבה לכבוד הולדת הבת.
כדי לשמור על המראה הקלאסי אך לשדרג אותו בעדינות, תוכלו לבחור לשכור את שירותיהם של ציירים או גרפיקאים, בייחוד אם זהו אוהל פגודה למכירה והוא נשאר לאחר האירוע ברשותכם. תוכלו גם להוסיף על דפנותיו מיתוג עסקי מתאים אם מדובר באירוע עסקי.
אפשרויות נוספות לשדרוג האוהל הוא להוסיף סוגים שונים של תאורה, דוגמת פנסים, תאורת לד, נברשות וכדומה. בנוסף, כדאי לחשוב גם על פנים האוהל ועל עיצובו: באמצעות הוספת סידורי פרחים, שולחנות מעוצבים, ריצוף ואפילו ספות, כיסאות בר וכדומה. באירועים רבים יש צורך בעיצוב מספר פינות וביתנים שונים. אוהל פגודה מעולה לעיצוב מספר חללים, כשבאמצעות העיצוב תוכלו לבדל את האזורים השונים – מציגים שונים בתערוכה, אזורים שונים באירוע (ריקודים, אכילה, קבלת פנים) או פעילויות שונות במתחם הגדול.

שירותים נוספים בתחום האוהלים: השכרת שולחנות | חימום לאירועים | קירור לאירועים

דילוג לתוכן