תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים ירושלים

השכרת אוהל אבלים בירושלים, בדיוק כמו בכל עיר אחרת, מצריך מהמארגנים תשומת לב רבה לפרטים קטנים וגדולים הנוגעים לארגון הפיזי של השבעה ותפעול האוהל בפרט. לכן, טוב שיש חברה אמינה שתסייע לכם לארגן את הציוד ביעילות, בקלות ובזריזות, תוך רגישות רבה לנושא. פנו אלינו על מנת לשמוע עוד פרטים אודות חבילות השכרת אוהלי אבלים!

להזמנת אוהל אבלים בירושלים להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בירושלים

סוגי חבילות להשכרת אוהל אבלים בירושלים

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בירושלים 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשרת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בירושלים 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בירושלים 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

מהו אוהל אבלים או סוכת אבלים?

סוכת אבלים או אוהל אבלים, הם כינוי למעין מבנה חיצוני ומאולתר המוקם בסמוך לבית האבלים, ולו כמה מטרות מרכזיות:

  • חלק מהמשפחות זקוקות למרחב גדול יחסית ע"מ לארח את כל המנחמים
  • הקמת האוהל\סוכה, מאפשרת למשפחה להמשיך את חייהם כרגיל בבית ללא הפרעות
  • גם מהפן הפסיכולוגי, אנשים רבים מעדיפים ליצור מעין חציצה בין תקופת השבעה לחיים בבית, חציצה המתבטאת באמצעות אוהל\סוכת האבלים.

אוהלי אבלים בד"כ מורכבים מחלל גדול ובו שולחנות וכסאות, וכן ציוד חימום\קירור מזון, ציוד מיזוג ועוד.

סוכת אבלים בירושלים

אנשים רבים שואלים עצמם, האם יש צורך להתחשב במיקום הגיאוגרפי של העיר\יישוב, בכל הנוגע לבחירת אוהל או סוכת אבלים. מניסיוננו, התשובה לכך היא וודאי, בעיקר עקב סוגיית הבסיס של האוהל\סוכה וההשפעה של התחום הזה על החבילה הנבחרת. לקוחות רבים מעוניינים מטבע הדברים באוהל אבלים גדול ומרווח, אולם הרחוב בו הם גרים לא בהכרח מאפשר זאת, ולכן יש צורך להפעיל יצירתיות רבה בבחירת גדול האוהל והצורה שלו.

שנית, אם עוסקים בבחירת סוכת אבלים בירושלים לדוגמא (לא משנה באיזה אזור או שכונה של העיר), חשוב לקחת בחשבון את המאפיינים הייחודיים של חלק מהשכונות, כמו שכונת קטמונים הוותיקה, או לחלופין שכונה קריית יובל בירושלים, שנראות אחרת לגמרי אחת מהשניה. ניתן להניח בנוסף, כי בירושלים, מארגני השבעה יצטרכו להיעזר גם בשירות השכרת מזגנים ניידים בירושלים, שכן הכפור בערבים עושה את שלו.

מחיר אוהל אבלים באזור ירושלים

אז ממה מורכב מחיר השכרת אוהל אבלים? מלבד גודל האוהל\סוכה, המחיר משתנה (כפי שתוכלו לראות להלן) על פי חבילות ההשכרה שלנו במתן אוהלים. החבילות שלנו כוללות ציוד בסיסי הנדרש במרבית המקרים, כמו כסאות, שולחנות, פלטת שבת וכד'. בנוסף, תוכלו להוסיף מכשירים נוספים כמו חבילות מיזוג, השכרת מקררים, מקפיאים לבחירתכם וכד'.

במתן אוהלים לא מתפשרים על איכות

מעבר לעובדה כי שבעה היא בסופו של דבר זמן רגיש בחייה של המשפחה, יש לציין כי הדאגה לפן הטכני והפיזי של התקופה לא בהכרח קל או פשוט למשפחה שמעוניינת להתפנות להתמודדות הרגשית והמשפחתית ולכן, חברת מתן אוהלים לקחה על עצמה להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב והמקצועי ביותר, בין אם מדובר בהשכרת אוהל\סוכה בירושלים ובין אם מדובר בהשכרת כסאות בירושלים, השכרת מקרר בירושלים או בכל מקום אחר. הציוד שלנו הינו איכותי, נקי וזמין עבורכם בכל שלב שתצטרכו אותו. כמו כן, המכשירים והאביזרים שלנו עוברים בדיקות תקינות תכופות, כדי להבטיח לכם את האיכות הטובה ביותר.

השכרת אוהלים בירושלים עם חברת מתן אוהלים!

חברתנו הינה בעלת ניסיון עתיר שנים באספקת ציוד ושירותים הנוגעים להקמת אוהלי\סוכות אבלים במקומות שונים בארץ. ככזו, לקחנו על עצמנו לסייע לכל לקוח הפונה אלינו בהקשבה, סבלנות וכמובן, אמינות והוגנות בלתי מתפשרת.

צרו קשר או השאירו פרטים, לקבלת מידע נוסף על החבילות שלנו והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

להזמנת אוהל אבלים בירושלים להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן