תפריט סגור

השכרת מזגן נייד

השכרת מזגן נייד – RentalSpot

צוות RentalSpot אוהלים כאן לספק לכם את מיטב המזגנים הניידים, האוהלים וכלל ציוד נלווה לכל אירוע. אנו עוסקים בתחום האוהלים זמן רב ונשמח לספק לכם מענה מותאם בדיוק לצרכי האירוע שלכם.

אוהלים להשכרה לאירועים מיוחדים

השכרת מזגן נייד לכל מטרה

פעמים רבות בחיים אתם מגיעים למצבים שבהם יש לכם את הצורך לברר לגבי השכרת מזגן נייד. לפעמים מדובר בסדנא שאתם מעוניינים לערוך וזקוקים לקירור המקום בשעות החמות של היום, ופעמים אחרות בניחום אבלים שאליו מגיעים מספר גבוה של אנשים שצריכים להרגיש בתוכו בנוח. מכל מקום, בשני המקרים תזדקקו לשירותיו של מזגן נייד להשכרה שיוכל להציל אתכם מהשמש הלוהטת ולאפשר לכם לתפקד מבלי לסבול מהחום. השכרת מזגנים ניידים משתנה בהתאם לחלל שאליו אתם מייעדים את המזגן, היות וככל שמדובר בחלל חם יותר כך תזדקקו למזגן עוצמתי יותר. אם לדוגמא מדובר בחלל סגור בעל 4 קירות אבן, אתם כנראה תוכלו להסתפק במזגן פחות עוצמתי, מאשר סוג המזגן הנחוץ אם מדובר על אוהל הממוקם תחת השמש או מרפסת מקורה הסופגת חום רב במשך היום.

השכרת מזגנים ניידים מחיר

השכרת מזגן נייד מחיר – זו היא אחת השאלות הפופולריות ביותר שאנשים נוהגים לשאול. אך התשובה לכך היא מורכבת, היות והדבר תלוי בסוג המזגן, סוג הדגם, כמה כוחות סוס יש לו וכדומה. ככל שמדובר בחלל פחות מבודד תרמית (כגון אוהל או מרפסת מקורה) כך תזדקקו למזגן עוצמתי יותר בעל כוחות סוס רבים יותר. כמו כן, ככל שמדובר בחלל יותר גדול, כך הצורך במזגן איכותי וחזק עולה. הרי לא תרצו לחכות כמה שעות עד שכל החלל יתקרר, לכן תצטרכו מזגן שיוכל לעמוד במשימה בפרק זמן הגיוני. נקודה נוספת המשפיעה לא פעם על עניין המחיר, היא פרק הזמן שבו תרצו להשכיר את המזגן. ככל שמדובר בפרק זמן ארוך יותר, כך הסיכוי שלכם לקבל הנחה יהיה גדול יותר. תמיד ניתן להתמקח על המחיר, וכמובן שחשוב לערוך סקר שוק ולבדוק את המחיר הממוצע בשוק. כמו כן, חשוב להקפיד לבחור במזגן מחברה מוכרת ואיכותית, כדי להימנע מתקלות מביכות. עלות השכרת מזגן נייד לאירועים תהיה כנראה גבוהה יותר, מאשר עלות השכרת מזגן נייד לבית היות ומדובר במזגן יותר עוצמתי בעל ביצועים טובים יותר וכוחות סוס רבים יותר.

כל מה שחשוב לדעת לגבי השכרת מזגן

כאמור, יכולות להיות סיבות רבות לצורך להשכיר מזגן נייד אך מה שחשוב באמת הוא היכולת לבחור את המזגן שהכי מתאים לצרכים ולמטרות שלכם. מצד אחד, חבל להוציא סכום כסף גדול על מזגן משוכלל ועוצמתי אם אתם יכולים להסתפק במזגן יותר פשוט שיעשה את העבודה לא פחות טוב ובמחיר זול יותר. לצורך כך, חשוב להבין מה הם המוגבלויות והאילוצים שלכם, לאיזה סוג מזגן אתם באמת זקוקים ועל איזה סוג של מזגן אתם יכולים לוותר? השכרת מזגן נייד ביתי למשל, מתאימה לצורך קירור הבית. אם אתם בוחרים לחגוג יום הולדת או אירוע כלשהו בביתכם אך המזגן התקלקל, אתם יכולים בהחלט להזמין מזגן נייד ביתי שיאפשר לכם לקרר את הבית ולאפשר לאירוע להתנהל בצורה תקינה ללא אי נוחות מיותרת. מצד שני, מזגן נייד ביתי לא יספיק אם מדובר באירוע המוני של מאות אנשים היות ואין לא את העוצמה כדי לקרר שטח גדול מידי. במצב כזה, חשוב להשכיר מזגן גדול ועוצמתי יותר שיוכל להתמודד עם המשימה בהצלחה.

השכרת מזגנים וציוד לאירועים

 ניתן להזמין מוצרים משלימים נוספים כגון:

  • כסאות
  • שולחנות
  • מאווררים
  • מקררים
  • מזרונים
  • מחצלות
  • מיחם

מידע נוסף בנושא: חימום לאירועים , פטריות חימום , קירור לאירועים

דילוג לתוכן