תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים ברמלה

השכרת אוהל אבלים ברמלה היא ההחלטה הטובה ביותר כשצריכים לארגן שבעה. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולשמוע על החבילות השונות שאנו מציעים לקהל לקוחותינו!

להזמנת אוהל אבלים ברמלה להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה ברמלה

סוגי חבילות להשכרת אוהל אבלים ברמלה

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים ברמלה 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשרת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים ברמלה 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים ברמלה 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

מדוע להשכיר אוהל אבלים ברמלה?

השכרת אוהל אבלים ברמלה
השכרת אוהל אבלים ברמלה – מתן אוהלים

בשעות הקשות של האבל וניחום האבלים, יש סידורים וארגונים רבים למשפחה האבלה והסובבים אותם. אורחים רבים מגיעים לניחום האבלים, וזאת במהלך כל שעות היממה, מה שיכול ליצור גם בעייתיות עקב מחסור במקום, במיוחד אם מדובר על דירות קטנות, שלא יכולות להכיל מספר רב של כל כך הרבה אנשים בו זמנית. אנשים רבים ברמלה מעדיפים לבחור בהקמת אוהל או סוכת אבלים מחוץ לבית או לדירה וכך לאפשר מספיק מקום לכל מי שמתכנן להגיע לניחום האבלים. היתרון הבולט הוא הפרדת ניחום האבלים מהבית עצמו וכך נוצרת אפשרות לבני המשפחה האבלה היכולת לנוח ולקבל קצת שקט נפשי במהלך הימים הקשים שעוברים עליהם.

איפה ניתן להשכיר אוהל אבלים ברמלה?

אנו מספקים שירות מהיר, יעיל ואדיב בכל האזורים וכל השכונות בעיר רמלה. אנחנו נשמח לספק לכם שירות עד הבית בכל השכונות מבלי יוצא מן הכלל: עמידר, נווה מאיר, אשכול, וייצמן, נווה דוד, נווה רם, קריית מנחם בגין ועוד. השירות שלנו כולל הקמת אוהל אבלים ברמלה, בין אם בחצר הבית, או מחוצה לו, בהתאם למקום בו אתם גרים. אחד היתרונות בהשכרת סוכת אבלים הוא שאין צורך באישורים רשמיים ממוסד כלשהו, אלא ניתן להקימו מבלי הודעה מראש. אנו ממליצים לכם לצפות במגוון החבילות שלנו כדי לראות את סוגי האוהלים השונים.

מהו המחיר של השכרת אוהל אבלים לכל השבעה?

אנו מספקים לקהל לקוחותינו ברמלה מחירים הוגנים ומשתלמים, וממליצים לכם לשלב את הזמנת האוהל הרצוי בשילוב אחת מהחבילות שלנו, הכוללות את כל הציוד הנדרש לשבעה, וכך חוסכות לכם כאב ראש מיותר, מכיוון שאת הציוד תצטרכו בין לאו הכי להזמין ממקום אחר. לשם כך אנו מספקים ציוד נלווה שניתן למקם באוהל עצמו, כגון: מקררים, מיחמים, שולחנות ישיבה, השכרת כיסאות, מאווררים ועוד.

מה הגודל המומלץ להשכרה ברמלה?

ברמת העיקרון, כשמדובר בהשכרת אוהל אבלים ברמלה, כל מקרה הוא לגופו. גודל האוהל או סוכת האבלים עצמה צריכה להיות מותאמת למספר וכמות האנשים שהמשפחה האבלה צפויה לקבל. ניתן להזמין אוהלים בגדלים שונים, היכולים להכיל עד כ-150 איש או יותר, או להסתפק באוהל אבלים קטן יותר, שמתאים לכ-50 איש בלבד. כך או כך, אנחנו ממליצים לכם ליצור עמנו קשר טלפוני על מנת שנוכל להסביר לכם באופן אישי ולייעץ לכם מהו הגודל המתאים. מעבר לכך, יש כמובן להתחשב בנתוני המקום ולראות איפה מעוניינים להקים את האוהל, מה שמשפיע גם גודלו.

למה לבחור בחברת מתן אוהלים?

זמן הזמן לבחור את מי שיעזור לכם בצורה הטובה ביותר! השכרת אוהל לאירוע ולא משנה איזה צוות מתן אוהלים כאן לעזור לכם! אנו מתמחים בהשכרת אוהלי וסוכות אבלים, ומספקת את כל הציוד הנלווה לכך, לפי בקשת ורצון הלקוח. אנו מגיעים עד לבית הלקוח, וזאת בכל האזורים בארץ ובעיר רמלה בפרט. אנו נשמח לספק לכם שירות אדיב ומהיר, במיוחד בתקופה הקשה הזו שאתם נמצאים בה.

צרו קשר או השאירו פרטים, לקבלת מידע נוסף על החבילות שלנו והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

להזמנת אוהל אבלים ברמלה להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן