תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים בראשון לציון

פטירה של אדם אהוב וקרוב הינה כואבת, אולם מהווה חלק טבעי ובלתי נפרד מהחיים אשר פוגש כל אחד מאתנו בשלב כזה או אחר. לאחר קיום ההלוויה הרי שמגיעה השבעה שהינה מנהג יהודי בו נהוג לשבת שבעה ימים ולנחם את בני משפחתו של הנפטר. שלב ניחום האבלים כולל לרוב ביקור ועלייה לרגל של אורחים רבים הבאים להביע השתתפות בצער, ללחוץ יד, לנחם ולחזק. במקרים רבים, בית המשפחה אינו יכול להכיל את כל האורחים והמנחמים ולכן ניתן ורצוי להסתייע בהשכרת אוהל אבלים בראשון לציון אשר יהווה סוכת אבלים העונה על כל צרכי המשפחה והאורחים ומאפשרת קיום השבעה באופן מכובד, נוח וללא דאגה לפרטים והיבטים הנלווים לאירוע המעציב, וזאת בזכות ליווי וייעוץ מקצועי של חברה המתמחה בתחום השכרת סוכת אבלים.

להזמנת אוהל אבלים בראשון לציון להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בראשון לציון

סוגי חבילות להשכרת אוהל אבלים בראשון לציון

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בראשון לציון 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשרת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בראשון לציון 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בראשון לציון 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

מתי ולמי מתאים להשכיר אוהל אבלים בראשון לציון?

השכרת אוהל אבלים בראשון לציון
השכרת אוהל אבלים בראשון לציון – מתן אוהלים

חברת מתן אוהלים הינה חברה מובילה ומנוסה בתחום השכרת אוהלים לאירועים בדגש על אוהל אבלים, כאשר שירותי החברה כוללים את כל שנחוץ לבני המשפחה לקיום השבעה ומתן ציוד נלווה המבטיח נוחות מרבית ודאגה לכל הפרטים הרלוונטיים והחיוניים לשם קיום השבעה ללא דאגות נוספות. מתן אוהלים מצטיינת בהתאמה אישית של אוהלים איכותיים במגוון דגמים וסוגים לכל אירוע המהווים פתרון נוח וכל זאת בשילוב ומתוך הקפדה על שירות איכותי ומהיר בכל חלקי הארץ ובפרט במרכז הארץ ובעיר ראשון לציון. אצלנו במתן אוהלים תוכלו למצוא ולבחור משלל דגמים של אוהל אבלים בראשון לציון וסוכת אבלים המתאימים להכיל עשרות ומאות אורחים, כאשר לצד זאת אנו מספקים את כל הציוד הייעודי הנלווה בכלל זאת השכרת שולחנות, כיסאות, תאורה וכן פתרונות חימום וקירור בהתאם לתנאי מזג האוויר ועונות השנה.

כיצד תבחרו אוהל אבלים הרצוי ומתאים עבורכם?

השכרה של אוהל אבלים בראשון לציון מידי חברה מקצועית מאפשרת יצירה של שטח רחב וגדול לקבלת כל האורחים. מדובר בפתרון יעיל ונוח, כאשר את אוהל האבלים ניתן להקים בחצר הבית או בכניסה לבניין וזאת בהתאמה ספציפית לתנאים השוררים במקום ולכמות האנשים שצפויים להגיע במהלך השבעה. סוכת אבלים מבית מתן אוהלים מצטיינת באיכות, עמידות ונוחות, וזאת בזכות העובדה כי היא עשויה משלד יציב וחזק במיוחד ומיריעת פלסטיק המספקת הצללה ופרטיות. אם אתם זקוקים לאוהל אבלים בראשון לציון, הרי שהגעתם למקום הנכון, אין צורך לחפש רחוק, שכן מתן אוהלים תספק עבורכם את כל הדרוש לכם להקמה של סוכת אבלים בטיחותית, עמידה ונוחה בעיר ראשון לציון וכל זאת באספקה מהירה וליווי של אנשי מקצוע מומחים ומנוסים בתחום.

השכרת אוהל אבלים – יתרונות, מאפיינים ושירותים נלווים

בשנים האחרונות הפך השימוש באוהל ובסוכת אבלים לנפוץ למדי וזאת מתוך ההבנה כי מדובר בשירות נוח המקל על ניהול השבעה באופן מסודר וללא הסחות דעת מיותרות. יתרונות אוהל אבלים בראשון לציון הינם רבים ומגוונים וכוללים:

  • פתרון נוח לאנשים רבים תוך שמירה על פרטיות ושלוות הבית.
  • אפשרות להשכרת כל הציוד הרלוונטי הכולל כיסאות, שולחנות, מאווררים, מקררים, מצננים, מיחמים ועוד וכל זאת בהתאם לדרישות וצרכי הלקוח.
  • אוהל אבלים בראשון לציון מהווה מקום לתפילה ולקיום מניינים גדולים וזאת ללא השפעה של תנאי מזג האוויר השונים.

מדוע להשכיר אוהל אבלים דווקא ממתן אוהלים?

השכרת אוהל אבלים בראשון לציון מהווה פתרון אידאלי, נוח ומשתלם לקיום השבעה בצורה מסודרת וללא דאגות מיותרות. מתן אוהלים מספקת שירות השכרת אוהלים לאבלים במרכז הארץ ובפרט בעיר ראשון לציון, כאשר השירות מתבצע בעזרת אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים אשר יעניקו לכם מענה שלם ומקיף לכל הדרוש לכם לקיום השבעה בנוחות מקסימלית. צרו קשר ואנו נשמח לעמוד לשירותכם ולשתף פעולה על מנת להבטיח כי סוכת האבלים שלכם תענה על צרכיכם בהתאמה אישית לשביעות רצונכם.

מחיר השכרת אוהל אבלים

אתם מוזמנים להתרשם ממבחר אוהלי אבלים באתר הבית שלנו וכן מעלויות ומחיר השירות אשר נקבע בהתאם לדרישותיכם האישיות. לפניכם מחירון אוהל אבלים להשכרה וציוד נלווה רלוונטי:

  • אוהל אבלים עד 30 איש:
  • אוהל אבלים עד 50 איש
  • אוהל אבלים עד 65 איש
  • אוהל אבלים ל – 100 איש ויותר
  • ציוד נלווה: שולחנות, כיסאות, מקררים, מיחמים, מאווררים, מצננים, פטריות חימום ועוד.

אנו במתן אוהלים להשכרה נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע במציאת והתאמת אוהל אבלים איכותי עבורכם, השאירו פרטים או צרו קשר.

להזמנת אוהל אבלים בראשון לציון להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן