תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים בנתניה

ארגון שבעה ואוהל אבלים בפרט, הוא וודאי לא קל לבני המשפחה וכל העוסקים בדבר. עם זאת, הפניה לחברת השכרת אוהל אבלים בנתניה ובסביבה, יכולה להקל עליכם את הארגון ולהוריד, ולו במעט, מן המעמסה הכרוכה בארגון הטכני של האירוע. פנו לחברת מתן אוהלים לקבלת שירות זמין ומהיר בתחום!

להזמנת אוהל אבלים בנתניה להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בנתניה

סוגי חבילות להשכרת אוהל אבלים בנתניה

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בנתניה 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בנתניה 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בנתניה 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

סוכת אבלים בנתניה: מה חשוב לדעת?

ראשית, יש לקחת בחשבון שהשכרת אוהל או סוכת אבלים בנתניה היא משימה שלא כוללת רק השכרה או בנייה פיזית, של האוהל, אלא היא מחייבת התארגנות של ממש הנוגעת לארגון האוכל, השכרת כסאות בנתניה, וכד'. כדי להקל על עצמכם במהלך הארגון, מומלץ לפנות לחברה שתוכל לספק לכם אביזרים ומכשירים שונים הנוגעים לאוהל האבלים, מבלי שתצטרכו לפנות לכמה חברות שונות כמו:

מחיר אוהל אבלים באזור בנתניה

מחיר השכרת אוהל אבלים בנתניה נגזר ממגוון פרמטרים כמו גודל, מאפייני האוהל, התוספות השונות הקיימות בו, האם אתם זקוקים לשירות הרכבה של האוהל, וכן הלאה. תוכלו לראות למטה את המחירון להשכרת אוהל אבלים בנתניה על כלל שכונותיה, ושאר הערים והיישובים באזור.

אוהל בהתאמה אישית: פשוט בחרו את מה שמתאים לכם

כפי שניתן לראות מהטבלה לעיל, אוהלי האבלים שלנו מגיעים במגוון גדלים וסוגים ובמגוון חבילות. הסיבה לכך, היא העובדה שאנו יודעים עד כמה שונה כל משפחה ממשפחה ועד כמה הצרכים יכולים להשתנות מקצה לקצה.

כיצד לבחור את האוהל המתאים?

למרות שתחום אוהלי האבלים נחשב ליחסית סטנדרטי, יש לציין שיש להתחשב במספר פרמטרים עיקריים וביניהם המיקום המתוכנן לאוהל, מזג האוויר (מלבד כמו האורחים הצפויים, כאמור), סוג האווירה שהנכם רוצים באוהל וכד'. בכל מקרה, הנכם מזומנים לברר אתנו על ההבדלים בין החבילות השונות, לשמוע על תוספות שאינן כלולות בכמות הרצויה במחירון, וצוות מתן אוהלים יעמוד לשירותכם!

מתן אוהלים: ביחד אתכם כשאתם הכי צריכים אותנו

כפי שהתחלנו לומר קודם, כבעלי ניסיון בליווי לקוחות בתחום הרכבת אוהלי אבלים וסוכות אבלים, אנו מודעים לרגישות המאפיינת את התקופה הזו בחיי המשפחה. לכן, לצד שירות מקצועי (המאפיין אותנו בכלל השירותים שאנו מעניקים), אנו משתלים להעניק ללקוחותינו בתחום השכרת אוהל אבלים בנתניה ובכלל, מענה כמה שיותר מהיר ורגיש, הכולל זמינות גבוהה, מתן עצות בתחום ארגון האוהל עצמו ועוד.

ולסיכום, בנימה אישית יותר

אנו תופסים את השירות שלנו כחיוני עבור ארגון השבעה ללא תקלות ולא סיבוכים. בסופו של יום, כשהמשפחות רגועות ויודעות כי הציוד ושאר פרטים טכניים בשבעה הם מהאיכות הגבוהה ביותר, חלק מהדאגה יורדת מהם, דבר המאפשר להם להתפנות מעט יותר להתמודדות הרגשית.

מעוניינים לשמוע על החבילות שלנו להשכרת אוהל אבלים בנתניה והסביבה? להזמין בהקדם אוהלים להשכרה זה הכי פשוט שאנחנו בסביבה! הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם 24 שעות ביממה, השאירו פרטים באתר או צרו קשר לקבלת הצעת מחיר.

להזמנת אוהל אבלים בנתניה להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן