תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים בכפר סבא

במיוחד כשמדובר בהשכרת אוהלי אבלים אנו מבינים את הצורך במענה מיידי ומהיר. חברת מתן אוהלים מעניקה שירותים שונים עם חבילות שנבנו במיוחד לצרכי הלקוחות שלנו, וכל זאת במחירים הוגנים ושווים לכל כיס. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר!

להזמנת אוהל אבלים בכפר סבא להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בכפר סבא

סוגי חבילות להשכרת אוהל אבלים בכפר סבא

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בכפר סבא 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בכפר סבא 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בכפר סבא 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

למה רצוי להשכיר אוהל אבלים בכפר סבא?

השכרת אוהל אבלים בכפר סבא
השכרת אוהל אבלים בכפר סבא – מתן אוהלים

לקוחות שזקוקים להשכרת אוהל או סוכת אבלים בכפר סבא, מחפשים, במיוחד בשעות הקשות שהם עוברים, שירות מהיר ואדיב, המשלב צוות עובדים תומך ומבין שיעשה את הצעד הנוסף למענם עקב המשבר הגדול איתם הם מתמודדים. ארגון השבעה מביא אתו משימות רבות, ודורש משאבים רבים מכל המשפחה. בני משפחה, קרובים וחברים רבים מנשל המשפחה מגיעים מכל קצוות הארץ וזאת במהלך כל היום והערב. במידה ומדובר על דירה קטנה, ייתכן ולא יהיה מספיק מקום לארח את כולם בבית עצמו. לכן ניתן להשכיר אוהל אבלים, שימוקם מחוץ לבית, על מנת שלכולם יהיה מקום והם ירגישו בנוח ויוכלו להישאר יותר זמן בניחום האבלים. חברת מתן אוהלים לאירועים מספקת שירותים בכל רחבי העיר כפר סבא, בלי יוצא מן הכלל. אנו מגיעים לכל האזורים והשכונות – גן השרון, אלי כהן, אזור התעשייה הישן, השיכון המזרחי, מוצקין ועוד. התקשרו אלינו לקבלת אינפורמציה מורחבת על החבילות השונות שאנו מציעים, כך תוכלו ליהנות ממחירים משתלמים ביותר.

מה כוללת חבילת השכרת אוהל אבלים?

מעבר להשכרת אוהלי אבלים הסטנדרטיים שאנחנו מספקים, שירות השכרת אוהל אבלים כוללת את האוהל או סוכת האבלים עצמה, כולל בניה מלאה ופירוק שלה סיום השבעה. ניתן להוסיף לחבילה ציוד ואביזרים נוספים על מנת לייעל את התהליך עצמו, ולהקל על בני המשפחה בארגון.

שימו לב שבאפשרותכם ניתן להזמין גם:

  • השכרת כיסאות פלסטיק
  • שולחנות ארוכים או עגולים, מעץ או מפלסטיק (לפי העדפתכם)
  • מיחם לשתייה חמה
  • מקרר מזון
  • פלטה חשמלית לחימום אוכל
  • תאורה

במידה ואתם זקוקים לאביזרים נוספים, אתם מוזמנים להתקשר אלינו, כדי שנוכל לסייע לכם בצורה הטובה ביותר.

מהו הגודל הרצוי של אוהל האבלים?

ההחלטה על הגודל המתאים של האוהל היא בהחלט החלטה לא פשוטה, מכיוון שאין לנו באמת מושג כמה אנשים צפויים להגיע לניחום האבלים. מצד אחד, אנו רוצים לספק מקום לכמה שיותר אורחים ככל הניתן, על מנת שאלה לא ייאלצו להצטופף, ושכל אחד ירגיש נוח בעת הביקור. מצד שני, ישנם אילוצי מקום. את אוהל האבלים ממקמים בחוץ – אם מדובר על הגינה, החצר או מעבר לכביש במידה ויש מקום. לכן יש קודם כל לראות איפה ניתן למקם את האוהל, ואז לבדוק מהו הגודל המקסימלי שניתן להשכיר. בדרך כלל עדיף לא לקחת סיכון ולהשכיר אוהל יחסית גדול, ולא את הקטן ביותר בחבילה. כך תוכלו גם לתעדף אירוח באוהל עצמו ולא בבית – כדי לשמור על הסדר.

למה כדאי לכם להזמין מאתנו?

מתן אוהלים היא חברה המתמחה באספקת ציוד ושירותים הנוגעים להקמת אוהלי\סוכות אבלים במקומות שונים בארץ ובכפר סבא בפרט. אנחנו מתחייבים למחירים טובים, ולספק לכם שירות איכותי, מהיר ויעיל לשביעות רצונכם.

צרו קשר או השאירו פרטים, לקבלת מידע נוסף על החבילות שלנו והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

להזמנת אוהל אבלים בכפר סבא להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן