תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים בבני ברק

גם בבני ברק מתן אוהלים מעניקה שירות לכל דורש – אנו מתמחים בהשכרת אוהלים לאירועים השונים או סוכות אבלים – חדישים, מרווחים העשויים מחומרים עמידים וניתנים להזמנה במהירות. מעוניינים? צרו אתנו קשר כדי לשמוע על החבילות שלנו!

להזמנת אוהל אבלים בבני ברק להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בבני ברק

חבילות להשכרה

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בבני ברק 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בבני ברק 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בבני ברק 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

אוהל או סוכת אבלים בבני ברק

השכרת אוהל אבלים בבני ברק
השכרת אוהל אבלים בבני ברק – מתן אוהלים

ארגון השבעה היא אירוע קשה מאוד ובלתי נתפס לא רק לבני משפחת הנפטר, אלא גם לחבריו הטובים ביותר, ולכל הסובבים אותו. השעות בהן צריך לארגן את הלוויה, ולאחר מכן את השבעה עצמה, אינן פשוטות כלל, במיוחד כשיש הרבה דברים שיש לארגן ולהתכונן אליהם, וכל זאת במצב נפשי שאינו פשוט למשפחה כולה. על מנת לערוך, עם הקשיים הכרוכים בכך, שבעה מכובדת, בה יוכלו כל האבלים לכבד את הנפטר ואת משפחתו, יש צורך בהרבה מקומות ישיבה ככל האפשר לכל מי שצפוי להגיע במהלך השבעה לניחום האבלים. במיוחד בעיר כמו בני ברק, בה מדובר על קהילות גדולות במיוחד, אנשים רבים מעוניינים להגיע ולתמוך במשפחה, ואף לקיים תפילות במהלך השבעה. לכן, השכרת אוהל אבלים היא אופציה הגיונית ביותר ומתאימה למי שגר בעיר בני ברק במיוחד, וזאת ממספר סיבות עיקריות:

  • מקום מרווח לכל המנחמים
  • פרטיות לבני המשפחה בביתם
  • אירוח של כמות גדולה של אנשים במקביל
  • בחירה בין סוגים שונים של אוהלים
  • חומרים עמידים ביותר
  • ניתן לבנייה פשוטה בכל מקום

שירותים נלווים וחבילות בבני ברק

מכיוון שארגון שבעה לא מסתכם רק בבניית והקמת האוהל (הקמה ופירוק מתבצעת על ידינו כמובן) אלא יש לדאוג גם לכל שאר הדברים. אנו מציעים ללקוחותינו לשלב את השכרת האוהל או סוכת האבלים, כחלק מחבילה שלמה ומשתלמת ביותר המתאפיינת במחירים אטרקטיביים ביותר. בחבילות שלנו אנו מציעים ללקוחותינו לכלול השכרת שולחנות ארוכים או עגולים (עפ"י העדפת הלקוח), כיסאות מפלסטיק, מיחמים, על מנת שהאורחים יוכלו להכין לעצמם קפה או תה במהלך שהייתם באוהל, מקררים, בהם ניתן לאחסן אוכל קל וכשר לאורחים (כמו סלטים קרים), ואביזרים נוספים לפי בקשתם. אנו נשמח לסייע לכם בארגון השבעה, ולסייע לכם במידה ותצטרכו ציוד לוגיסטי נוסף.

מחיר אוהל אבלים בבני ברק

מחירי האוהל או סוכת האבלים משתנים בהתאם לגודל האוהל או החבילה שהוזמנה. עם זאת, אנו מספקים לכל השכונות בבני ברק שירות מלא ובאותם מחירים הוגנים ושווים לכל כיס: שכונת פרדס כץ, קריית הרצוג, רמת אלחנן, הר שלום, גבעות רוקח ועוד. המחיר לאוהל משתנה בעקבות הגודל שלו. צריכים כזרה? ניתן ליצור עמנו קשר ישיר לבירורים שונים, ולייעוץ על מנת שתזמינו את החבילה המשתלמת ביותר כלכלית.

כמה מקום יש באוהל אבלים?

באוהלי או סוכות אבלים יש מקום רב, וניתן להזמין את האוהלים בגדלים שונים, שנקבע לפי מספר האורחים שצפוי להגיע. ישנם אוהלים לאירועים השונים שמתאימים ל-50 אנשים, ואף למעלה מ-150 אנשים.

מתן אוהלים – למה כדאי לכם לעבוד מולנו?

ניסיון, מקצועיות ושירות הם מה שאנחנו מאמינים בו מעל הכול. חברת מתן אוהלים שואפת להציע לקהל לקוחותיה את השירות המהיר והטוב ביותר, במיוחד בימים הקשים שהם עוברים.

צרו קשר או השאירו פרטים, לקבלת מידע נוסף על החבילות שלנו והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

להזמנת אוהל אבלים בבני ברק להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן