תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים אור יהודה

מחפשים אוהל אבלים באור יהודה? אנחנו במתן אוהלים מתמחים בהשכרת אוהלים או סוכות אבלים, וכל זאת במחירים הוגנים בלבד. צרו אתנו קשר ונשמח לעזור לכם למצוא את החבילה המתאימה במיוחד בשבילכם!

להזמנת אוהל אבלים באור יהודה להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה באור יהודה

חבילות להשכרת אוהלים

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים באור יהודה 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מי חם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים באור יהודה 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מי חם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים באור יהודה 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מי חם ובנוסף פלטת שבת

אוהל אבלים באור יהודה – למה ולמי זה מומלץ?

השכרת אוהל אבלים אור יהודה
השכרת אוהל אבלים אור יהודה לימי שבעה ואזכרות

אירועים קשים וטרגיים כמו הלוויה ושבעה של אדם קרוב דורשים מהמשפחה האבלה וגם מהסובבים אותה המון כוחות נפש בשעות לא פשוטות אלו. לא רק שהם צריכים להתמודד עם האובדן הגדול שנפל עליהם כרעם ביום בהיר ובפתאומיות, אותו עליהם לעכל לאט לאט, גם מדובר בהמון ארגונים לוגיסטיים מסביב, והכל קורה בבת אחת. לא רק שצריך לארגן הלוויה במהירות הבזק, מיד לאחר מכן מתחילה השבעה, בה מגיעים מבקרים רבים במהלך כל היום. במיוחד בולטת העובדה שעליהם לארח המון אורחים שמגיעים לניחום האבלים בזמן השבעה, עניין שיכול להיות לרבים בעייתי, במיוחד אם הם מתגוררים בדירות קטנות.

מתן אוהלים מציעה פתרונות המתאימים בדיוק למצבים אלו – השכרת אוהל או סוכת אבלים אותם מציבים מחוץ לבית או הדירה, ומאפשרים לאורחים רבים (בין 50 ל- 150 איש) לשהות באוהל.

מה כוללות החבילות שלנו?

לקהל לקוחותינו אנחנו מציעים השכרת אוהל לאירוע מכל סוג בחבילות שונות ומגוונות, שנבנו ותוכננו בקפידה לפי ניסיוננו העשיר ורב השנים בתחום. לאור עבודתנו עם לקוחות רבים, אנו מבינים את המצב הרגיש בהם המשפחה האבלה מוצאת את עצמה, ויודעים לעבוד במצבים אלה עם הרגישות והסבלנות הדרושה, ולספק את השירות המתאים להם ולייעץ להם. אנו ממליצים להזמין חבילה הכוללת אוהל או סוכות אבלים (המגיעים בגדלים שונים לפי הצורך), המשלבת מקררים, מקררי הקפאה, מיחם ופלטת חימום לאוכל. כמו כן החבילה כוללת השכרת שולחנות וכיסאות, אותם ניתן להזמין לפי הכמות המתאימה למספר האורחים שצפוי להגיע, ואף להשכיר שולחן לארגון פינת קפה ושתייה קלה. בנוסף, במידה ומדובר תקופה בה מזג אוויר הוא קר, בהחלט משתלם להזמין תנורי חימום כדי שלאורחים יהיה חמים ונעים בזמן שהותם באוהל. אם מדובר בתקופה החמה קיימת אפשרות להשכרת מצננים.

מהם המחירים להשכרת אוהל באור יהודה?

החבילות שלנו עולות בהתאם לגודל האוהלים, והציוד הלוגיסטי שמחליטים לבחור. המחיר כולל משלוח, בניית האוהל והרכבתו ופירוקו בסיום השבעה. אנחנו מציעים לקהל לקוחותינו מחירים מגוונים המשתנים בהתאם לחבילות שאנו מציעים, וממליצים להציץ במחירון שלנו כדי לקבל הערכה. לכל שאלה אתם מוזמנים כמובן ליצור עמנו קשר, גם אם מדובר על ציוד שלא מופיע ברשימה, נשמח לסייע לכם.

באיזה אזורים באור יהודה יש שירות?

אנו מספקים שירות נרחב ללקוחותינו בכל אזור אור יהודה והשכונות השונות העיר, בלי יוצא מן הכלל. אם מדובר על שכונת רמות, נווה זאב, שכונה ב׳, נחל עשן, או נאות לון – אנחנו נשמח לספק לכם את השירות הטוב ביותר ועד הבית. התקשרו להתייעץ אתנו בכל נושא ונשמח לעזור.

מתן אוהלים – למה כדאי להזמין דווקא מאתנו?

מתן אוהלים היא חברה המתמחה באוהלים ובסוכות אבלים. אנחנו מתחייבים ללקוחותינו לשירות מהיר וללא עכבות, וזאת במחירים הוגנים במיוחד בשעות הלא פשוטות שהם עוברים. אנו נשמח לעמוד לצידכם ולספק לכם מענה הולם לבקשותיכם.

צרו קשר או השאירו פרטים, לקבלת מידע נוסף על החבילות שלנו והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

להזמנת אוהל אבלים באור יהודה להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן