תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים שפלה

מתן אוהלים – מקצועיות, מסירות, רגישות. קשה לחשוב במונחים מסחריים בתקופה רגישה זו, לכן נדרשת חברה אשר מבינה את זה ופועלת ברגישות על מנת לעזור לך במלאכת האירוח. מתן אוהלים תעשה הכל כדי להקל עליך באירוח המשפחה והמנחמים הרבים על ידי 3 חבילות השכרת אוהלים עד 50 איש, עד 70 איש ועד 100 איש שיעזרו לך להוריד דאגה אחת מהראש. להזמנת חבילת השכרת אוהל אבלים בשפלה ניתן ליצור איתנו קשר 24/6, הצוות המסור שלנו יישמח לייעץ.

להזמנת אוהל אבלים בשפלה להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בשפלה

כמה עולה השכרת אוהל אבלים בשפלה?

חברת מתן אוהלים מומחית בתחומה ובעלת ניסיון רב בתחום ולכן יכולה להעניק מענה מלא בכל איזור השפלה. בין אם חיפשת השכרת אוהל אבלים בנס ציונה, השכרת אוהל אבלים ברמלה, השכרת אוהל אבלים בקריית מלאכי, השכרת אוהל אבלים ברחובות ועוד, חברת מתן אוהלים תגיע אליך עם הציוד תקים ותסדר את אוהל האבלים בצורה המקצועית והמהירה ביותר. חבילות השכרת אוהלי האבלים בחברת מתן אוהלים מכילות את סוכת האבלים וכמובן ציוד נלווה הכרחי לתקופת השבעה הרגישה.

סוגי חבילות ומבצעים להשכרת אוהל אבלים

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בשפלה 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בשפלה 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בשפלה 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

איזה אוהל אבלים מתאים לי?

השכרת אוהל אבלים בשפלה מורכבת ממגוון פרמטרים –

  1. סוג האוהל
  2. גודל האוהל
  3. מיקום האוהל
  4. ציוד נלווה

על מנת לבחור חברת השכרת אוהלי אבלים נכונה ומתאימה, יש לבחון כל אחד מהפרמטרים האלו לגופו. במאמר הבא פירטנו על כל אחד מהפרמטרים כדי לעזור לך להבין קצת יותר את עולם השכרת אוהלי האבלים בשפלה:

  1. סוג האוהל
    חברת מתן אוהלים ממליצה לך לבקש אך ורק אוהל מבד PVC. חומר זה יבודד את השוהים באוהל מהגשם, הרוחות והקור של החורף ומצד שני ישמור על טמפרטורה חמה בתוך האוהל. בקיץ, ה-PVC יבודד את השוהים באוהל מהשמש הקופחת אך ישמור על קור בתוך אוהל האבלים. בשוק קיימים אוהלים מחומרים אחרים אך יש לזכור – באירועים רגישים כמו שבעה עדיף ללכת על בטוח ולהזמין מוצר איכותי ומקצועי כדי למנוע מפח נפש מהמשפחה האבלה ומהמנחמים הבאים שעתידים להגיע לשבעה.
  2. גודל האוהל
    גודל האוהל קריטי כדי שמצד אחד יכניס את המשפחה והמנחמים הרבים אך מצד שני לא יהיה גדול מדי ויצור אווירה קרה ועצובה. כשניגשים לבחור גודל לאוהל, יש לשים לב שלוקחים בחשבון את כל בני המשפחה והחברים הרבים שיגיעו. חברת מתן אוהלים מנוסה בתכנון שבעה ותשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה.
  3. מיקום האוהל
    נתון קריטי זה הכרחי הן לחברת השכרת אוהל האבלים והן לך. תכנון נכון של מיקום אוהל האבלים יעזור למשפחה ולמנחמים להתנהל עם האוהל בנוחות מבחינת כניסה ויציאה וגם מבחינת חסימת רוחות בחורף והצללה בקיץ. בנוסף, מיקום האוהל משפיע על בחירת הציוד להקמת האוהל ולכן חשוב לעדכן את החברה במיקום המוערך. מעבר לכך, עדיף להתייעץ עם החברה על המיקום בזכות הניסיון והציוד שיש לה.
  4. ציוד נלווה
    מעבר לציוד אשר מגיע כסטנדרט בחבילות השכרת האוהלים, לרשותך עומד שירות נוסף , ניתנת לכם האפשרות להשכיר ציוד נוסף על מנת להנעים את הישיבה באוהל:
  • השכרת מזגנים ניידים לימי הקיץ החמים
  • השכרת מצננים \ מאווררים לעונות המעבר
  • השכרת תנורי חימום
  • השכרת מקררים
  • השכרת מזרנים
  • השכרת שולחנות
  • השכרת מחצלות

שירות אישי ומקצועי – מתן אוהלים

אנו מקווים שמאמר זה עזר לך להבין טוב יותר את עולם השכרת אוהלי האבלים. במידה ויש לך שאלות ותהיות נוספות, חברת מתן אוהלים זמינה עבורך להתייעצות ולהזמנת השכרת אוהל אבלים בשפלה. אנו נשמח לעמוד לרשותך 24/6 במוקד הטלפוני שלנו.

להזמנת אוהל אבלים בשפלה להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן