תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים כפר שמריהו

אוהלי אבלים בזמינות מיידית – אירוע טרגי קורה בבת אחת ותופס אותנו לא מוכנים. חברת השכרת אוהלים מקצועית תעזור לך לתכנן, לסדר ולהקים אוהל אבלים אשר יכיל את המשפחה האבלה והמנחמים הרבים שיגיעו לשבעה. חברת מתן אוהלים מזמינה אותך ליצור קשר 24/6 על מנת לקבל הצעת מחיר הגונה ושירות רגיש בטלפון.

להזמנת אוהל אבלים בכפר שמריהו להיום התקשרו: 072-393-0036

אוהל אבלים להשכרה בכפר שמריהו

כמה עולה השכרת אוהל אבלים בכפר שמריהו?

במקרה של פטירת קרוב\ת משפחה, הראש והלב בסערת רגשות. במקום להתרכז באירוע, המשפחה מתעסקת בסידור הבית לקראת השבעה והמנחמים הרבים שיגיעו. חברת השכרת אוהלים מקצועית תוריד ממך את הדאגה הזו ותקים ותסדר אוהל אבלים המתאים בדיוק לכמות המשפחה והמנחמים הצפויים להגיע. חברת מתן אוהלים ממליצה להפקיד את מלאכת סידור השבעה לקרוב\ת משפחה הפנויה רגשית לערוך אירוע מסוג זה.
השכרת אוהל אבלים בכפר שמריהו היא פתרון מהיר, יעיל ומקצועי לאירוח שבעה ותחסוך לך זמן ומשאבים רבים אשר ממילא חסרים בתקופה רגישה זו. לנוחיותך קיימות 3 חבילות השכרת אוהלים בכפר שמריהו אשר מתאימות לאירוח של 50 איש, עד 70 איש ועד 100 איש ומגיעות עם כסאות, שולחנות, מנורות, מי חם ופלטת שבת. הכל על מנת לייעל את תהליך אירוח השבעה.

השכרת אוהל אבלים בכפר שמריהו

להלן חבילות השכרת אוהלי האבלים של חברת מתן אוהלים. כמובן שנשמח לעזור בכל בקשה מיוחדת ובהתאמה של חבילה לצרכים שלך:

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בכפר שמריהו 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בכפר שמריהו 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בכפר שמריהו 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

השכרת אוהל אבלים בכפר שמריהו בקיץ ובחורף

השכרת אוהל אבלים כפר שמריהו
פתרון לאירוח המנחמים באזכרות וימי שבעה – אוהל אבלים להשכרה

פטירה של קרוב\ת משפחה יכולה לקרות בכל יום מימות השנה ובכל עונה.
עונות השנה בישראל קיצוניות ונעות מקור ורוחות ערות בחורף לחום לוהט בקיץ ולכן יש לבחור אוהל אבלים העשוי מחומר איכותי. חומר זה יעזור לבודד את המנחמים ממפגעי מזג האוויר שבחוץ וישאיר אותם יבשים בחורף ומוגנים מהשמש בקיץ. בנוסף, ברשות מתן אוהלים מספר מוצרים משלימים אשר יעזרו להנעים מעט את פנים האוהל – מצננים, מאווררים, מזגנים ותנורים. אוהל אבלים איכותי ישמור על הקור או החום השוררים בתוך האוהל וימנע זליגה שלהם החוצה. תנאים אלו הכרחיים כשמארחים כמות גדולה של אנשים אשר מגיעים לפרקי זמן יחסית ארוכים ומשתתפים בתפילות ובסעודות הדורשות נוחות ושטח מרווח.

איך לבחור שירות השכרת אוהל אבלים בכפר שמריהו?

מוניטין 
חברת השכרת אוהלי אבלים עם ניסיון ומוניטין תוכל להבין טוב יותר את הצרכים שלך ותתאים לך חבילת השכרה אשר תתאים לסוג האירוע שלך ולתקציב שלך. בנוסף, חברה מנוסה תדע לכלול בהצעת המחיר ציוד נלווה נוסף (כמו למשל השכרת שולחנות) אשר הכרחי לקיום אירוע ותחשוב יחד איתך על מוצרים נוספים אשר יעזרו להנעים את השהייה באוהל האבלים.

שירות 
זמינות החברה היא גורם משמעותי בכל מה שקשור לשבעה. אירועים מסוג זה קורים מיד ודורשים התייחסות מיידית והקמה מהירה של אוהל אבלים אליו יגיעו המשפחה והמנחמים. כל עיכוב בהקמת האוהל יכולה לעורר אי נעימות וצער נוסף לכלל המעורבים באירוע קשה זה.

התאמת אוהל אבלים לצרכים שלך 
משפחות יכולות להיות גדולות וקטנות ועל כן התאמת הגודל של סוכת האבלים היא קריטית לשני דברים – מרווח מספק למשפחה ולמנחמים וחסכון בכסף כתוצאה מבחירה באוהל גדול מדי. בנוסף, אוהל גדול מדי למשפחה קטנה עלול להפוך את האירוע לבודד עוד יותר בגלל המרווח הגדול שייווצר כתוצאה מכמות אנשים קטנה מדי.

מחיר 
כפי שהמלצנו מקודם, עדיף להפקיד את מלאכת בחירת ספק השכרת אוהלי האבלים בידי קרוב\ת משפחה הפנויים רגשית לטפל בעניין זה בדיוק בגלל סוגית המחיר. כשהראש נסער, עלולים לקבל החלטות שגויות אשר יגרמו לבזבוז מיותר של כספים. לפני בחירת ספק השכרת אוהלים יש לבצע סקר שוק קצר על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר עבור השירות.

הצוות המסור שלנו ערוך ומוכן לערוך שיחת ייעוץ חינם. אנו זמינים 24/6, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום.

להזמנת אוהל אבלים בכפר שמריהו להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן