תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים הוד השרון

מתן אוהלים, פתרונות אירוח מתקדמים – חברת מתן אוהלים הוקמה כדי להפוך את נושא השכרת האוהלים לנגיש ומקצועי יותר. אצלנו ניתן למצוא מגוון אוהלי אבלים להשכרה בהוד השרון אשר יעזרו לך לארח את המנחמים הרבים שיגיעו אליך. הצוות המסור שלנו מיומן ומתורגל לטפל במקרים כאלו, ילווה אתכם בצורה רגישה במיוחד בזמן העדין של השבעה. אנחנו מזמינים אותך לשיחת ייעוץ חינם אשר במהלכה נתאים עבורך את החבילה המתאימה ביותר.

להזמנת אוהל אבלים בהוד השרון להיום התקשרו: 072-393-0036

אוהל אבלים להשכרה בהוד השרון

כמה עולה השכרת אוהל אבלים בהוד השרון?

בזכות הניסיון, חברת מתן אוהלים מציעה לך 3 חבילות השכרת אוהלי אבלים לפי כמות אנשים מוערכת – עד 50, עד 70 ועד 100 איש במטרה לדייק עד כמה שניתן את התשלום על האוהלים.
לכן כשניגשים לבחור חבילה יש לשערך את כמות המשפחה + כמות המנחמים שיגיעו לשבעה. גם אם הסכום איננו מדויק, הקפיצות בחבילות ההשכרה הן ב-20 איש ואז ב-30 איש כך שניתן להשתמש בדלתא הזו למקרה ויגיעו יותר אנשים מהמתוכנן.
מפורטות מטה חבילות השכרת אוהלי האבלים בחברת מתן אוהלים. כמובן שחברתנו תעזור לך כמיטב יכולתה עם התאמות כאלו ואחרות לצרכים שלך.

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בהוד השרון 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשרת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בהוד השרון 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בהוד השרון 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

איזה אוהל אבלים מתאים לי?

אוהל אבלים מורכב ממספר דברים שיש לקחת בחשבון –

1. סוג האוהל
2. גודל האוהל
3. מיקום האוהל
4. ציוד נלווה

לכן חברת מתן אוהלים ממליצה לך לבקש מקרוב משפחה שינהל את השכרת האוהלים עבורך כדי שהתהליך יהיה מדויק מבחינת ציוד ותשלום.

4 קריטריונים שיש לבדוק לפני שבוחרים אוהל אבלים

1. סוג האוהל
אוהלים מיוצרים ממספר חומרים כשהחומר המוביל והאיכותי ביותר הוא PVC. חומר זה אוטם את האוהל ממפגעי מזג האוויר המאפיינים את האקלים הישראלי. בחורף אוהל האבלים יאפשר לשבעה להתנהל כסדרה תחת גשם שוטף וקור מקפיא ובקיץ אוהל זה יגן על היושבים מהשמש הקופחת. בתוך האוהל, חומר זה יאפשר שמירה על החום או הקור אשר שוררים בתוך האוהל בזכות המצננים\התנורים. כך ניתן לוודא שהשבעה תעבור בצורה הקלה והנעימה ביותר לך ולמנחמים שלך, במיוחד בתקופה רגישה זו.

2. גודל האוהל
אוהלי אבלים מגיעים בגדלים שונים על מנת להכיל כמויות שונות של מתארחים – עד 50, עד 70 ועד 100 איש. לבחור אוהל המתאים לך חשוב למספר דברים – ניראות האוהל, מיקום האוהל ועלויות האוהל. במידה וכמות המנחמים גדולה והאוהל שנבחר קטן מדי, תיווצר צפיפות מעיקה שתהפוך את השבעה לקשה עוד יותר לך ולמנחמים שלך. מצד שני, אוהל גדול וכמות מנחמים קטנה תייצר אווירה ריקה שעלולה להעצים את תחושת הלבד והבדידות לאחר מות הנפטר\ת.
כמו כן, לפעמים כמו המנחמים הבאים לפקוד את ביתכם אינה צפויה וניתן להיעזר בשירות השכרת כיסאות.

3. מיקום האוהל
אוהלי אבלים ניתן למקם בכל מיני תוואי שטח – חנייה של בניין, פארק, מרפסת בית וגינה פרטית. כל אחד מתוואי השטח האלו דורשים טיפול והקמה אחרים ומומחיות שונה. גם תקופת השנה משפיעה על הקמת האוהל – רוחות ערות בחורף יחייבו לעגן את האוהל לאדמה ואילו בקיץ נעדיף למקם את האוהל באיזור מקורה כדי למנוע עד כמה שאפשר אור שמש ישיר שיחמם עוד יותר את האוהל. כמו כן ישנה אפשרות להתקין  אוהלים ממוזגים. חברת השכרת אוהלי אבלים מקצועית תעזור לך למצוא את המיקום הטוב ביותר שיהפוך את השהייה באוהל לנעימה ומאפשרת יותר.

4. ציוד נלווה
מעבר לאוהל האבלים עצמו, יש להתחשב בציוד הנוסף אשר דרוש להקמה ואירוח של משפחה ומנחמים. כששוכרים חבילת אוהלי אבלים יש לשים לב שהחבילה כוללת ציוד נלווה רלוונטי כמו השכרת כסאות פלסטיק, תאורה, מיחם ופלטת שבת. חבילה זו תוריד ממך את הדאגה הלוגיסטית לאירוח המנחמים הרבים שיגיעו לשבעה.

שירות מקצועי ומהיר – מתן אוהלים

חברת מתן אוהלים תעניק לך שירות מקצועי ומוצרים איכותיים תוך התחשבות בתקופה הרגישה שעוברת עליך ומזמינה אותך לשיחת ייעוץ חינם 24/6 בטלפון .

להזמנת אוהל אבלים בהוד השרון להיום התקשרו: 072-393-0036

דילוג לתוכן