תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים גדרה

מתן אוהלים, אירוח שבעה ביעילות ובמקצועיות- חברת מתן אוהלים כאן כדי להעניק לך שירות מקצועי ומחיר הוגן של אוהלי אבלים להשכרה בגדרה כדי לעזור לך לעבור את התקופה הקשה עם מינימום התעסקות בפתרונות אירוח לשבעה.הצוות המסור שלנו מוסמך בדיוק למקרים כאלו, ויטפל בכם במלוא הכבוד והרגישות, במיוחד בעיתוי עדין זה. חברתנו זמינה עבורך 24/6, הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום.

להזמנת אוהל אבלים בגדרה להיום התקשרו: 072-393-0036

אוהל אבלים להשכרה בגדרה

כמה עולה השכרת אוהל אבלים בגדרה?

חברתנו הרכיבה 3 חבילות השכרת אוהלים אבלים לפי שלושה גדלים – עד 50 איש, עד 70 איש ועד 100 איש ובהתאם משתנה גם מחירן של חבילות האוהלים. כדי להזמין חבילה המותאמת לך יש להעריך את כמות המשפחה והמנחמים אשר יגיעו לשבעה ומשם חברת מתן אוהלים תקים ותסדר עבורך את אוהל האבלים כדי שהראש יתפנה לדברים החשובים באמת. לנוחיותך ריכזנו בטבלה את 3 חבילות השכרת אוהלי אבלים.

חבילות השכרת אוהל אבלים בגדרה

מפורטות מטה חבילות השכרת אוהלי האבלים בחברת מתן אוהלים. כמובן שחברתנו תעזור לך כמיטב יכולתה עם התאמות כאלו ואחרות לצרכים שלך.

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בגדרה 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשרת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בגדרה 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בגדרה 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

איך להתאים אוהל אבלים נכון לשבעה?

השכרת אוהל אבלים גדרה
אוהל אבלים – להשכרה לימי שבעה ואזכרות

שבעה היא אירוע אשר מקבץ אליו משפחה קרובה ורחוקה ומבקרים רבים אשר לא פוגשים ביומיום. חברים של משפחה הן מהעבודה והן מהחיים האישיים מגיעים ולעיתים מצרפים אליהם את בני\בנות הזוג, דבר שיכול להכפיל את כמות המנחמים המגיעה. שיחה קצרה למתן אוהלים יכולה לעזור לך להבין את סדר הגודל של כמות המשפחה והמנחמים אשר יגיעו לשבעה, דבר שיקל עליך לבחור חבילת אוהל אבלים המתאימה לך.
מעבר לבחירת גודל אוהל אבלים, דבר נוסף ומשמעותי שיש להתחשב בו הוא מיקום האוהל – מרפסת, חצר הבית, חנייה או פארק ציבורי שונים זה מזה ודורשים התחשבות ספציפית בתנאי ההקמה של האוהל – אוהל אשר ממוקם באיזור פתוח ולא מקורה בעונת הקיץ, יהיה חשוף לשמש ישירה שתחמם את האוהל משמעותית ואולי תשפיע על בחירת סוג האוהל המתאים לאירוח במזג אוויר זה.במקרה כזה כדאי לשקול בחירה באוהלים ממוזגים. לעומתו אוהל אבלים אשר יותקן בחנייה מקורה של בניין בעונה הגשומה ידרוש התקנה עמידה במיוחד לרוחות על מנת למנוע מפח נפש באירוע קשה שכזה. לכן מתן אוהלים זמינה עבורך 24/6 עם ייעוץ וטיפים אשר יקלו עליך לעבור את התקופה הרגישה הזו.

מדוע לבחור במתן אוהלים?

הניסיון והשירות המקצועי של חברת מתן אוהלים תקל עליך בחלק משמעותי באירוע שלך – תכנון ואירוח המשפחה והמנחמים. חברתנו תעשה הכל כדי להוריד למינימום את ההתערבות שלך בחלק זה של השבעה ותהיה זמינה עבורך לכל בקשה ותעזור כמיטב יכולתה. מעבר לאוהל עצמו, מתן אוהלים תספק לך ציוד נלווה הכרחי אשר יוקם במהירות המירבית:

  • כסאות פלסטיק בצבע לבן
  • שולחנות עץ בגדלים שונים לפי בחירתך
  • מנורות לאוהל
  • פלטת שבת ומיחם
  • משלוח + פירוק + הרכבה

מעבר לסטנדרט החבילות הגבוה חברת מתן אוהלים מציעה לך פתרונות אירוח נוספים בתשלום לפי הצורך שלך:

חברת מתן אוהלים מזמינה אותך להתייעץ ולהשכיר אוהל אבלים מחברה מקצועית ומנוסה אשר תעשה הכל כדי להקל עליך בתקופה זו. אנו זמינים עבורך 24/6 לכל שאלה, בקשה והתייעצות טלפונית. הנכם מוזמנים להתקשר כבר היום על מנת לקבל הצעת מחיר לסוכת אבלים להשכרה.

להזמנת אוהל אבלים בגדרה להיום התקשרו: 072-393-0036

דילוג לתוכן