תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים בחולון

השבעה היא אירוע לא קל לכל הדעות, ומטבע הדברים, לרבים הוא מגיע בהפתעה. לכן, חברת מתן אוהלים תוכל לסייע לכם בארגון הטכני של השבעה בזמן קצר, עם אספקת אוהלים איכותיים וציוד נלווה, נקי ומתקדם. קראו עוד או צרו קשר, לגבי שירות השכרת אוהלים בחולון!

להזמנת אוהל אבלים בחולון להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בחולון

סוגי חבילות להשכרת אוהל אבלים בחולון

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בחולון 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בחולון 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בחולון 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

סוכת אבלים בחולון

השכרת אוהל אבלים בחולוןלצערנו, תקופת השבעה היא וודאי איננה קלה כלל ומצריכה היערכות רבה של המשפחה, גם מצד הקושי הרגשי, אולם גם מצד ההיערכות הלוגיסטית הדרושה לאירוח מנחמים. לכן, ישראלים רבים מחולון ובכלל, בוחרים באופציה של סוכת אבלים להשכרה או אוהל אבלים, שהינם אוהל גדול (המגיע בגדלים שונים) ובו בד"כ ישנם כסאות ושולחנות, מזרונים וציוד הנוגע לשמירת מזון.

מטרת אוהל האבלים, הינו לאפשר למשפחה לארח כמות גדולה של אבלים, לנהל תפילות וכד', וכל זאת תוך שמירה על פרטיות. בנוסף, משפחות רבות מרגישות לא בנוח לארח אנשים רבים בביתן הפרטי בעת השבעה, כך שגם בקרה זה אוהל האבלים מסייע להן לעשות הפרדה בין המרחב האישי לבין מקום האירוח.

מחיר אוהל אבלים באזור בחולון

מיד נסביר יותר בפרוטרוט על סוג הציוד הדרוש באוהל או סוכת אבלים, אולם כאן תוכלו להתרשם מסוג ומחירי החבילות שלנו. כפי שתוכלו לראות, מחיר כל חבילה וחבילה משתנה בהתאם לגודל האוהל וסוג הציוד הקיים בו.

כיצד לבחור חבילת אוהל אבלים?

מניסיוננו, החבילה המתאימה לכל משפחה ומשפחה משתנה בהתאם למנהגים, להעדפת המשפחה באופן אישי ולנתונים גיאוגרפיים. כך, קיימות עדות בישראל שנוהגות להביא מזון רב לבית האבלים בעת השבעה, לעומת משפחות המעדיפות לדאוג לכיבוד בסיסי בלבד. בהתאם לכך, קיים הצורך בגדלים שונים של מקררים או מקפיאים. בנוסף, יש לקחת בחשבון את מזג האוויר, שכן מטבע הדברים, כאשר קר או חם בחוץ, צריך לדאוג מבעוד מועד לציוד חימום או קירור מתאים.

בנוגע להשכרת כיסאות בחולון או שולחנות להשכרה וכד', כאן ההחלטה נוגעת להערכת כמות המנחמים הצפויה וכן, לסוג האוהל שניתן להקים באזור שלכם. את אוהל האבלים נהוג להקים ברחוב או בחניה, אולם לא כל מקום מאפשר הקמת אוהל גדול מאוד ולחלופין, קיימות משפחות שמעוניינות מראש באוהל הגדול ביותר, הודות למשפחה שיש לארח.

שירות מקצועי ומהיר במתן אוהלים

מעבר לציוד האיכותי שלנו, החברה שלנו מתמחה גם במתן שירות מהיר ללקוחותיה, משום שאנו מודעים לחשיבות של לוח הזמנים והעמידה בו בכל הנוגע לשבעה. ברשותנו צוות אמין ואדיב, שישמח לסייע לכם בייעוץ בכל הנוגע לתפעול המכשירים השונים. בנוסף, תוכלו לרכוש תוספות שונות שישדרגו את החבילות, כגון מכשירים נוספים וציוד (ניתן לראות במחירון).

כמו שאמרנו,ארגון אוהל לאירוע בתקופת שבעה איננו קל, אולם עם חברת מתן אוהלים תוכלו להיות בראש שקט ולארגן לעצמכם בקלות מקום אירוח מרווח, ציוד לשמירת וחימום המזון ועוד! צרו קשר לקבלת פרטים נוספים.

להזמנת אוהל אבלים בחולון להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן