תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים בחדרה

חברת מתן אוהלים מציעה לך מגוון אוהלי אבלים המתאימים לאירוח המנחמים הרבים שיגיעו לשבעה. חבילות האוהלים שלנו הותאמו במיוחד לאקלים ולסביבה הישראלית ולכן מומלצות בתור פתרון אירוח לתקופה הקשה. עם החבילות המשתלמות, צוות רגיש ומקצועי, מתן אוהלים מזמינה אותך ליצור קשר טלפוני 24/6 על מנת לקבל הצעת מחיר הגונה ותמיכה בפן הלוגיסטי של השבעה.

להזמנת אוהל אבלים בחדרה להיום התקשרו: 072-393-0036

אוהל אבלים להשכרה בחדרה

כמה עולה השכרת אוהל אבלים בחדרה?

לארח כמות גדולה של אנשים זו משימה לא פשוטה, במיוחד כשהראש והלב במקום אחר.
אירועים מסוג זה מזמנים אליהם מנחמים אשר מבצעים עבודת קודש בלשמח ולו במעט את האבלים. לרוב, הדירה שלך לא תצליח להכיל את המוני המבקרים שיגיעו אליך ולכן מתן אוהלים ממליצה לך לשכור את שירותיה כדי לפתור את אתגר הכנסת האורחים הרבים.

השכרת אוהל אבלים בחדרה תסיר ממך דאגה מרכזית על ידי הקמת אוהל מרווח ונוח לאירוח בו המנחמים שלך יוכלו לשבת בנוחות ולהנעים מעט את זמנך. הקמת האוהל תתבצע בשטח הקרוב לדירה (חניה, חצר הבית, מרפסת, כניסה לדירה) לפי בקשתך והדירה שלך תישאר מסודרת ללינה ולמרגוע מהאירוח.

חברת מתן אוהלים תספק לך מגוון פתרונות השכרת אוהלי אבלים לפי כמויות המנחמים הצפויות ומיקום איזור השבעה שלך. ניסיון העבר שלנו עזר לנו להרכיב עבורך 3 חבילות השכרת אוהלי אבלים – עד 50 איש, עד 70 איש ועד 100 איש אשר כוללות במחיר מספר פריטי חובה הנחוצים להתנהלות תקינה באירוח מספר רב של אנשים כגון כסאות ושולחנות לשבעה. כמו כן ניתן להזמין מחברתנו בתוספת תשלום אוהלי ענק וגם אוהלים ממוזגים.

חבילות להשכרת אוהל אבלים בחדרה

לנוחיותך, מצורפת טבלה בה ריכזנו את סוגי החבילות המוצעות להשכרה בחברת מתן אוהלים:

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בחדרה 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בחדרה 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בחדרה 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

השכרת אוהל אבלים בחדרה בכל עונות השנה

השכרת אוהל אבלים בחדרהתנאי האקלים הישראלי מחייבים אוהל אבלים חזק ועמיד אשר מיוצר מחומר מבודד כך שהשוהים בו לא ירגישו את האקלים שבחוץ. חברת מתן אוהלים ערוכה לכל סוג מזג אוויר ולכן בחורף הישראלי המאופיין ברוחות עזות הצוות שלנו יגיע עם חיזוקים, יתדות ואוהל עבה במיוחד ויחד יעגנו את האוהל לרצפה וימנעו מצב בו האוהל לא עומד בעומס הרוחות. מהצד השני, בקיץ הלוהט, הצוות יעשה את כל המאמצים כדי למקם אוהל אבלים במקומות מוצלים ומאווררים כמה שניתן על מנת להעניק מסתור מהשמש הקופחת.

כבכל מוצר ישנן מספר רב של חברות השכרת אוהלי אבלים הפועלות בתחום ועם כל הקושי הרב שבתקופה הזו, אפשר לבקש מקרוב משפחה שיערוך סקר שוק קצר כדי לעזור לנהל את השבעה בצורה החלקה והמקצועית ביותר. לנוחיותך קיבצנו כאן מספר דברים שיש לשים לב אליהם בשיחה עם חברה להשכרת אוהל אבלים:

מוניטין 
וותק החברה והיכולת שלה לספק לך פתרון המותאם לצרכים שלך מעיד המון על החברה. זו חברה שתדע להקים את אוהל האבלים במקצועיות מצד אחד ולהעניק לך שירות רגיש ותכליתי מאידך.

שירות אנשי הצוות 
כבר בשיחת הטלפון הראשונה לחברה ניתן לזהות האם היא מתאימה להקים עבורך אוהל אבלים. סבלנות אנשי הצוות, הזמינות הגבוהה והיכולת להתאים חבילות המותאמות לצרכים שלך הם חובה כשמדובר באירוע קשה זה.

מחירים 
אפשר ורצוי להשוות מחירים גם כשניגשים לבחור אוהל אבלים. תקציב של משפחה אחת לא דומה לתקציב של משפחה אחרת ולכן סקר שוק קצרצר יכול לחסוך לך כסף אשר יכול להיות מתועל לדברים אחרים בתקופה רגישה זו. כמו כן החבילות שלנו כוללות בתוכן השכרת כסאות ושולחנות ללא תוספת מחיר.

מתן אוהלים הבחירה הנכונה

כשמחברים את כל הפרמטרים ניתן לזהות חברות השכרת אוהלי אבלים אשר מבינות אותך, את המצב המיוחד שלך ופועלות יחד איתך לתפעול חלק ומקצועי של האירוע. אנו נפעל בצורה המקצועית ביותר, נדאג שלא יחסר דבר, בין אם זה הקמת יתדות או סידור שולחנות.

לקבלת ייעוץ חינם והזמנת השכרת אוהל אבלים בחדרה ניתן ליצור איתנו קשר 24/6, הצוות המיומן שלנו ישמח לשרת אתכם ולעזור לכם לבחור באוהל שייטב עימכם.

להזמנת אוהל אבלים בחדרה להיום התקשרו: 072-393-0036

דילוג לתוכן