תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים אבן יהודה

מתן אוהלים – דאגה אחת פחות ברגע הקשה. ברגעים קשים כמו פטירה של קרוב, הראש לא פנוי להתעסק עם לוגיסטיקה והקמת אירוע ניחום אבלים. מתן אוהלים תוכל לעזור לך בנושא מסובך זה בעזרת החבילות שלנו, הכוללות ציוד ואביזרים שימושיים שיסייעו לכם בארגון האירוע. בתוך החבילה תוכלו לקבל אוהל\סוכת אבלים וציוד לבחירתכם. הצוות שלנו יישמח לעזור ולתת ייעוץ בכל הקשור להקמת האוהל ולציוד האופציונלי. קראו עוד על היתרונות שבפנייה לחברת מתן אוהלים ,עם שירות מעולה ומחירים אטרקטיביים לאוהלי אבלים להשכרה. אנו זמינים עוברך 24/6

להזמנת אוהל אבלים באבן יהודה להיום התקשרו: 072-393-0036

אוהל אבלים להשכרה באבן יהודה

כמה עולה השכרת אוהל אבלים באבן יהודה?

מתן אוהלים מספקת מגוון פתרונות השכרת אוהלי אבלים לפי הצרכים ומיקום איזור השבעה שלך. ברשותינו 3 חבילות השכרת אוהלי אבלים – עד 50 איש, עד 70 איש ועד 100 איש כך שאנחנו ערוכים לעזור לך בשבעה קטנה וגדולה. החבילות שלנו כוללות גם ציוד נלווה אשר ישמש את האורחים המנחמים, לכן אין צורך בהשכרת כסאות ושולחנות בנוסף לאוהל. במדריך המפורט מטה נעזור לך להבין טוב יותר איזה סוג חבילה מתאימה לך על מנת שאירוע ניחום האבלים יעבור בצורה חלקה ונוחה עד כמה שניתן.

חבילות השכרת אוהל אבלים באבן יהודה

כל החבילות המפורטות מטה מגיעות עם מלוא השירות והרגישות הנחוצים בתקופה לא פשוטה זו.

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים באבן יהודה 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים באבן יהודה 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים באבן יהודה 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

שירות השכרת אוהלי אבלים

ברגעים לא פשוטים אלו, חשוב שחברת השכרת אוהלי האבלים תהיה קשובה ורגישה לצרכים הספציפיים שלך. כל מטרת השכרת אוהל אבלים היא להוריד ממך דאגה עיקרית – איך ניתן לארח במקסימום יעילות ונוחות את המנחמים שיגיעו אליך?
על מנת להקל עליך, חברת מתן אוהלים מעניקה לך חבילות השכרת אוהלי אבלים אשר כוללות במחיר מספר אביזרים קריטיים לאירוח המנחמים:

  • כסאות פלסטיק בצבע לבן
  • שולחנות עץ בגדלים שונים לפי בחירתך
  • מנורות לאוהל
  • פלטת שבת ומיחם
  • משלוח + פירוק + הרכבה

כשירדה דאגת האירוח, הראש פנוי יותר להתעסק בדבר החשוב יותר – כבוד הנפטר.

בנוסף, חברת מתן אוהלים מציעה לך פתרונות אירוח נוספים לבחירתך:

  • השכרת מזגנים ניידים לימי הקיץ החמים
  • השכרת מצננים / מאווררים לעונות המעבר
  • השכרת תנורי חימום
  • השכרת מקררים
  • השכרת מזרונים
  • השכרת מחצלות

השכרת אוהל אבלים באבן יהודה היא החלטה משמעותית שיכולה להקל עליך ועל האורחים שלך ולכן חברת מתן אוהלים מזמינה אותך ליצור קשר על מנת להתייעץ ולעבור את תהליך השכרת אוהל אבלים במקסימום מקצועיות ומינימום הפרעות.

לאחר שסגרנו את נושא השירות והאביזרים הנלווים לאירוע ניחום אבלים, יש לבחור איזה אוהל אבלים מתאים יותר לניחום האבלים שלך.

איזה אוהל אבלים מתאים לי?

השכרת אוהל אבלים אבן יהודה
סוכת אבלים לימי שבעה ואזכרות

מתן אוהלים יכולה לספק לך מספר חבילות אוהלי אבלים אשר מתאימות לכל כמות אנשים אשר תגיע להיות איתך בשעתך הקשה. מעבר לכך, סוג האוהל והחומר ממנו עשוי צריכים להיות איכותיים על מנת למנוע זליגה של גשמים ורוחות בחורף ושמש קופחת בקיץ. כשניגשים לבחור ספק להשכרת אוהלים יש לשאול אותו את סוג החומר ממנו עשויים האוהלים – אם החומר הוא PVC, סימן שאוהל האבלים איכותי ויגן עליך ועל המנחמים ממים ושמש. מעבר לאוהל עצמו, יש להעניק תשומת לב לעונה בה האירוע מתקיים – בשיא החורף (חודשים נובמבר – פברואר) צריך לקחת בחשבון את הקור השורר בתקופה זו ולכן יש לבחון השכרת פטריות חימום ומחממים כדי להנעים את השהות באוהל. בחודשי הקיץ החמים (מאי – אוקטובר) מזגן ומצננים יהיו פריטי חובה באוהל מפאת החום הרב המאפיין את הקיץ הישראלי. דבר אחרון שיש לבדוק כאשר שוכרים אוהלי אבלים הוא ההתקנה והפירוק של האוהל. עליך לוודא שהחברה המתקינה הינה חברה מקצועית אשר תתקין את האוהל תוך התחשבות בתוואי השטח ותוודא שהאוהל מעוגן היטב כדי למנוע אי נעימויות היכולות להיגרם מרוחות חזקות.

למה להשכיר אוהל אבלים באבן יהודה?

לאירועים מהסוג הזה מגיעים אנשים מכל מעגל החברים והמשפחה שלך, דהיינו מספר רב של אנשים. מתן אוהלים ממליצה לך להשתמש בשירותי השכרת אוהל אבלים באבן יהודה כדי לפנות את הדירה שלך לעניינים אחרים כמו הכנת האוכל, שירותים למקרה הצורך ולינה לאחר יום עמוס רגשית ופיזית. מהצד השני, אירוח כמות כזו של אנשים היא קושי לוגיסטי במיוחד בשעה בה הראש לא פנוי לטפל באירוח בסדרי גודל כאלו.

חברת השכרת אוהלי אבלים מקצועית תנתק אותך מהסידורים האלו ותעזור לך להתפנות לדברים החשובים באמת בשבוע קשה זה.
חברת מתן אוהלים עומדת לרשותך 24/6 עם צוות שיענה על כל השאלות. לקבלת ייעוץ חינם והזמנת חבילת השכרה אוהלים באבן יהודה צרו איתנו קשר בכל עת

להזמנת אוהל אבלים באבן יהודה להיום התקשרו: 072-393-0036

דילוג לתוכן