תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים בהרצליה

פטירה של אדם הקרוב אליך היא רגע קשה בו המחשבות משתלטות והראש לא פנוי להתעסק בכלום מלבד זכר הנפטר. מתן אוהלים כאן כדי לעזור לך בפתרון אירוח המנחמים הרבים שיגיעו לשבעה. השירות המעולה והמחירים הנוחים של אוהלי אבלים להשכרה בהרצליה יכולים בהחלט להוריד ממך דאגה עיקרית גדולה ולפנות אותך להתעסק בדברים החשובים באמת – זכר הנפטר. הצוות המסור שלנו ערוך לטפל במקרים רגישים כמו פטירת אדם יקר. אנחנו נשמח לייעץ, לכוון ולעזור לוגיסטית על מנת לעזור לכם להתרכז בדבר החשוב מכל- כיבוד הנפטר.
מתן אוהלים זמינה עבורך 24/6 ופנויה לעזור לך באופן מיידי גם בטלפון.

להזמנת אוהל אבלים בהרצליה להיום התקשרו: 072-393-0036

אוהל אבלים להשכרה בהרצליה

כמה עולה השכרת אוהל אבלים בהרצליה?

אירוח המנחמים הרבים שיגיעו בעקבות האירוע המצער תשאב ממך המון אנרגיות אשר ממילא חסרות לך ברגעים אלו. השכרת אוהל אבלים בהרצליה יכולה לעזור להוריד לך דאגה אחת עיקרית מהראש – נוחות המנחמים שיגיעו לשבעה.
לרוב המנחמים שיגיעו לשבעה יהיו אלו אנשים מבוגרים יותר אשר יצטרכו מקום לשבת עם מזג אוויר נוח לעונה ולכן יש לדאוג להם במיוחד על מנת למנוע אי נעימות ברגע זה.
ישיבת שבעה בדירה תהיה לא נוחה במקרה הטוב ועמוסה וצפופה במקרה הפחות טוב. פתרון של השכרת אוהל אבלים בהרצליה יסיר ממך את הדאגה הזו על ידי הקמת אוהל מרווח בשטח הקרוב לדירה (חניה, חצר הבית, מרפסת, כניסה לדירה) והצעת מקומות ישיבה מסודרים לבאים. כך הדירה שלך תישאר מסודרת ללינה והתנהלות יומיומית מצד אחד וכל המנחמים שלך יקבלו פתרון ישיבה ואכילה מהצד השני.
ביכולתנו לספק לך מגוון פתרונות השכרת אוהלי אבלים לפי כמויות המנחמים הצפויות ומיקום איזור השבעה שלך. לאור ניסיון העבר שלנו, הרכבנו 3 חבילות השכרת אוהלי אבלים – עד 50 איש, עד 70 איש ועד 100 איש המתאימות לכלל סוגי המשפחות מהקטנות ועד לגדולות. ישנה גם אפשרות לבחור באוהל ענק להשכרה, במקרים בהם מדובר בפטירה של אישיות חשובה בקהילה, משפחה מורחבת גדולה או חוג חברתי רחב. כמו כן מבין הפתרונות שלנו ניתן להזמין גם אוהלים ממוזגים.

חבילות השכרת אוהל אבלים בהרצליה

לנוחיותך, מצורפת טבלה בה ריכזנו את סוגי החבילות המוצעות להשכרה בחברת מתן אוהלים:

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בהרצליה 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בהרצליה 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בהרצליה 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

איך לבחור שירות השכרת אוהל אבלים בהרצליה?

לצערנו, העניין בהשכרת אוהל אבלים מתעורר רק בשעת הצורך דווקא כשהלב והראש לא פנויים להתעסקות מהסוג הזה. כדי להקל מעט על התהליך, כתבנו מדריך בחירת ספק השכרת אוהל אבלים בהרצליה שיקצר לך למינימום את המשאבים הדרושים לבחירה מסוג זה:

המלצות
בין שיחת ניחום אחת לשנייה, עם כל הקושי שבדבר, ניתן לשאול משפחה רחוקה וחברים על חברת השכרת אוהלי אבלים אשר שימשה אותם לאירוע שלהם. המלצות לאחר מעשה הן הטובות ביותר ושופכות המון אור על התנהלות החברה באווירה כזו קשה.

שירות אנשי המכירות
שיחה קצרה עם נציגי ספק השכרת אוהלי אבלים תוכל להעניק לך הצצה להתנהלות החברה, הרגישות שלה והרצון האמיתי שלה לעזור. מומלץ לשוחח עם מספר ספקים על מנת לחוות דעה אמיתית על הספקים האלו.

השכרת אוהל אבלים בהרצליההתאמת אוהלים לצרכים שלך
בשיחה עם נציגי השירות של ספקי השכרת אוהלי אבלים ניתן להבין האם החברה מנסה לעזור לך או להגדיל את המכירות שלה. ניסיון לגרום לך להשכיר אוהל גדול מדי לכמות המנחמים שלך + דחיפה מוגזמת להשכרת ציוד נלווה לא רלוונטי צריכה להדליק לך נורה אדומה לגבי הכוונות האמיתיות של הספק הספציפי הזה. לכן יש לוודא שנציגי השירות מבינים את הצרכים שלך ומתאימים לך חבילה המתאימה בדיוק לצרכים שלך. כמו כן ישנה אפשרות להתאים את האוהל לתנאי מזג האוויר, בין אם מדובר בהשכרת פטריות חימום על מנת לדאוג שהאוהל יהיה נעים לשהייה בחורף, או השכרת מצננים בקיץ. מתן אוהלים תוכל להציע לכם שלל שירותים נוספים שיקלו וינעימו את הישיבה באוהל בזמן השבעה. בין שאר השירותים תוכלו למצוא גם שירות השכרת שולחנות, ושירות השכרת כסאות פלסטיק.

מחירים
כמו בכל דבר, גם כאן פקטור המחיר הוא חלק משמעותי מבחירת הספק. כשמקבלים הצעת מחיר יש לבדוק מה ההשכרה כוללת והאם היא עונה על הדרישות שלך. במידה וכן, יש לבקש את אותה הצעת המחיר מעוד לפחות 2 חברות כדי לקבל קנה מידה לגבי מחיר הולם. אגב, גם לשירות יש מחיר ורגישות בתקופה זו היא ערך עליון אשר לא יכול לבוא לידי ביטוי בכסף.

שירות מקצועי ומהיר – מתן אוהלים 

בשעה קשה כזו, כדאי לבחור ספק השכרת אוהלי אבלים רציני עם מוניטין אשר יקל עליך לעבור את התקופה הלא הפשוטה הזו ולא יהווה מכשול ועול.
לקבלת ייעוץ חינם והזמנת השכרת סוכת אבלים/אוהל אבלים בהרצליה ניתן להתקשר למתן אוהלים 24/6, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני.

להזמנת אוהל אבלים בהרצליה להיום התקשרו: 072-393-0036

דילוג לתוכן