תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים רעננה

מוות או פטירה של אדם אהוב וקרוב הינה נושא מורכב המצריך תמיכה וסיוע לבני המשפחה האבלה. אחד ההיבטים הנלווים לאובדן הקשה, הוא דאגה לקיומה של שבעה מכובדת כמנהג היהדות. ארגון השבעה מהווה לעתים קרובות מטלה קשה עבור המשפחה המרוכזת באבל והדאגה לארגון האירוע ולפרטים הטכניים עלול להכביד עליה למדי. לשם כך, ניתן ואף מומלץ להסתייע בשירותיה של חברה מקצועית המתמחה בארגון והפקת אירועים, נכון שברוב המקרים הפקת אירוע מתייחסת לשמחות וטוב שכך, אולם שירותים מקצועיים ניתנים גם למקרים של אובדן וכאב וכוללים בראש ובראשונה השכרת אוהל אבלים אשר יהווה מקום מושב נוח לאירוח המנחמים והעולים לרגל המביעים השתתפות בצער המשפחה. השכרת אוהל אבלים ברעננה והקמת סוכת אבלים מאפשרים לתושבי העיר והסביבה לקבל סיוע מקצועי ואיכותי לתכנון וארגון ימי השבעה וזאת בעזרת ייעוץ מידי אנשי מקצוע מומחים ומנוסים בתחום, אשר ידאגו לכל הפרטים הרלוונטיים ויקלו אך במעט על בני המשפחה.

להזמנת אוהל אבלים ברעננה להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה ברעננה

סוגי חבילות להשכרת אוהל אבלים ברעננה

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים ברעננה 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים ברעננה 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים ברעננה 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

למי מיועד אוהל אבלים?

השכרת אוהל אבלים רעננה
השכרת אוהל אבלים ברעננה – מתן אוהלים

באופן טבעי, אוהל אבלים מיועד למי שאיבדו את יקיריהם ונערכים לקיום השבעה על פי המנהג היהודי. השכרת אוהלים לאירועים לרוב מתייחסת להפקת שמחות ומסיבות דוגמת ימי הולדת וחתונות, אולם גם במקרים מצערים של פטירה של אדם, אוהל אבלים להשכרה מספק פתרון נוח ואיכותי העונה על הצורך האישי של בני המשפחה. אוהל אבלים וכן סוכת אבלים נועדו לארח כמות גדולה של מבקרים ומנחמים בעת ובעונה אחת וזאת בתנאים נוחים. נוסף על כך, האוהל האיכותי והעמיד, מספק הגנה מפני תנאי מזג האוויר השונים ומותאם לתנאי המקום. השכרת אוהל אבלים ברעננה יוצרת מתחם המתאים לקיום תפילות ולניחום אבלים.

כיצד תבחרו אוהל אבלים המתאים לכם?

ראשית לכל, חשוב להכיר את האפשרות של השכרת אוהל אבלים ברעננה, שכן מדובר בפתרון זמין ונוח החוסך דאגות וכאבי ראש באשר לסידורי קיום השבעה. ההבנה כי ניתן לקבל סיוע מקצועי ומקיף הכולל את כל סידורי השבעה, מקלה על בני המשפחה ומאפשרת להם להתרכז באבלם הפרטי. השכרת אוהל אבלים ברעננה הינה מותאמת באופן אישי לצרכי הלקוח ומביאה בחשבון את כלל הגורמים הרלוונטיים בהם:

  • מספר המנחמים והמבקרים הצפויים להגיע.
  • מיקום אוהל האבלים, בין אם בחצר הבית או באזור אחר וזאת בהתאם לתנאי השטח השוררים במקום.
  • בחירה משלל דגמי אוהל אבלים מסוגים שונים אשר המשותף לכולם הינו איכות, עמידות ויכולת הכלה ובידוד מהסביבה החיצונית. ניתן לבחור בין מגוון רחב של אוהלים כגון: אוהלים סגורים, אוהלים ענקיים, אוהלים ממוזגים וכו'
  • קבלת שירותים נלווים נוספים בהתאם לצורך בהם: פתרונות חימום וקירור, מיחמים ומקררים, מאווררים, השכרת כסאות פלסטיק, השכרת שולחנות ועוד.

מדוע להשכיר אוהל אבלים דווקא ממתן אוהלים?

חברת מתן אוהלים הינה מהוותיקות והמקצועיות בתחום השכרת אוהלים לאירועים בישראל. בעזרת הניסיון המקצועי שרכשנו לאורך השנים, אנו מספקים מענה ופתרונות לצרכים מגוונים בהתאמה אישית. אוהל אבלים ברעננה מבית מתן אוהלים מצטיין באיכות ועמידות וכולל מענה נוח וראוי לקיום של מנהג השבעה בתנאים נאותים. צוות העובדים והיועצים שלנו, ילווה אתכם על מנת לספק שירות הכולל את כל הדרוש לכם תחת קורת גג וכל זאת במטרה להקל עליכם עד כמה שניתן בארגון ימי השבעה. השכרת אוהל אבלים ברעננה מתבצעת תוך התאמה אישית לצרכיכם ותוך הענקת יחס אישי ושירות אדיב ומקצועי.

מחיר השכרת אוהל אבלים ברעננה

מטבע הדברים, מחיר השכרת אוהל אבלים ברעננה תלוי בכמה מרכיבים בהם: גודל וסוג האוהל, משך תקופת ההשכרה, הוספה של ציוד נלווה חיוני במידה ונדרש, משלוח והתקנה ועוד. אנו בחברת מתן אוהלים מקפידים להעניק ללקוחותינו מחיר הוגן והמותאם לכל צורך.

חברת מתן אוהלים תשמח לעמוד לרשותכם ולסייע במציאה והתאמה של אוהל אבלים וסוכת אבלים עבורכם. למידע נוסף, השאירו פרטים או צרו קשר.

להזמנת אוהל אבלים ברעננה להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן