תפריט סגור

השכרת מקררים לאירועים

השכרת מקררים לאירועים – RentalSpot

צוות RentalSpot אוהלים כאן לספק לכם את מיטב המקררים, האוהלים וכלל הציוד הנלווה לכל מטרה. אנו עוסקים בתחום האוהלים והשכרת ציוד לאירועים מזה זמן רב ונשמח לספק לכם מענה מותאם בדיוק לצרכי האירוע שלכם.

החשיבות של השכרת מקררים לאירועים

אירוע זהו תהליך לא פשוט שדורש פעמים רבות המון השקעה, זמן וטרחה. לכן, כאשר יש סיכון שהאוכל היקר שרכשתם מכספכם הטוב על מנת להאכיל את האורחים שלכם עשוי להתקלקל בגלל מזג האוויר ותנאי אחסון לא מתאימים, כדאי מאוד לשקול שירות השכרת מקררים. היתרונות הרבים של שירות זה הינם קטן ואפס לעומת החיסכון הרב בכך שתזרקו אוכל שהתקלקל, או שהאורחים שלכם יחששו לאכול מאכלים ש"נבלו" מעט בשמש. לעומת כל זה, השכרת מקרר זוהי השקעה מינורית ביותר ושירות השכרת מקררים לאירועים נעשה למועיל ביותר. לכן כדאי תמיד לדאוג לכל הדברים הקטנים מראש, להזמין את השירותים הדרושים, על מנת שביום האירוע תוכלו לחשוב אך ורק על ליהנות מהרגע כמה שיותר, כי הרי בשביל זה נועדו האירועים בסופו של יום, ולא בכדי לדאוג ולסבול.

היכן משכירים מקררים?

חברות רבות מתמחות בהספקה של פריטים אלה, שכולנו התרגלנו לראות או במתכונת ביתית, או בגרסה המוסדית. עם זאת, ניתן למצוא מקררים להשכרה המתאימים למטרות שונות ומגוונות ויכולים לשרת אתכם במהלך ארגון וניהול של האירוע. באופן טבעי, כל אחד רוצה לדעת קודם כל השכרת מקררים לאירועים מחיר – אך השאלה שבאמת חשוב לשאול הינה מה נותן מחיר זה. חשוב מאוד לבדוק שהמקררים עוברים תחזוקה קבועה, שהגז בהם תמיד מחודש ועובד בשיא הכוח. כמו כן, כדאי מאוד לברר מול המקום שבו אתם מעבירים את האירוע לגבי גישה לחשמל וגנרטורים עבור המקררים (וגם את המחירים הנוספים על הספקה זו).

אוהלים להשכרה לאירועים מיוחדים

השכרת מקררים לאירועים וציוד נלווה

בהשכרת מקררים לאירועים ניתן להזמין מוצרים משלימים נוספים כגון:

  • כסאות
  • שולחנות
  • מאווררים
  • פטריות חימום
  • מזרונים
  • מחצלות
  • מיחם

לבירור מחירים ניתן ליצור איתנו קשר 24 שעות ביממה.

ציוד מומלץ להשכרה: פטריות חימום , מקררים לאירועים , השכרת מצננים

דילוג לתוכן