תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים במודיעין

מתן אוהלים מספקת ללקוחותיה שירותי השכרת אוהלים או סוכות אבלים, בעיר מודיעין מכבים רעות, ובכל הארץ. רוצים לשמוע על החבילות המשתלמות שלנו? צרו איתנו קשר לשמיעת פרטים נוספים!

להזמנת אוהל אבלים במודיעין להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה במודיעין

סוגי חבילות ומבצעים להשכרת אוהלי אבלים

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים במודיעין 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים במודיעין 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים במודיעין 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

השכרת אוהל אבלים במודיעין – למה מומלץ?

השכרת אוהל אבלים במודיעין
השכרת אוהל אבלים במודיעין – מתן אוהלים

מותו הפתאומי של אדם יקר לנו, הוא קשה מנשוא. מרגע ההודעה על מותו ישנם המון דברים שצריכים לארגן במהירות הבזק. מעבר להלוויה, יש לארגן גם את השבעה ולתכנן איפה יוכלו האורחים להתארח בנוחיות במהלך ניחום האבלים. אחד הנושאים הבעייתיים ביותר הם כשגרים בדירה קטנה, שלא יכולה להכיל מספר אנשים רב בבת אחת. גם אם המשפחה האבלה מתגוררת בבית מרווח, מומלץ ליצור הפרדה בין הבית ובין אזור האבל. לשם כך ניתן להשכיר אוהל או סוכת אבלים מרווחת, שתאפשר לאורחים מספיק מקום, וגם למשפחה האבלה את המקום השקט בבית.

תהליך השכרת אוהל במודיעין – מה זה כולל?

אם החלטתם על השכרת אוהל אבלים במודיעין מכבים רעות, הגעתם למקום הנכון. אנחנו נספק לכם את השירות הדרוש לכם, הכולל ייעוץ נוסף במקרה שיהיו לכם עוד שאלות בנושאים לוגיסטיים. אנחנו מגיעים אל ביתכם במודיעין, לא משנה באיזה שכונה אתם מתגוררים – שכונת המגינים, שכונת הפרחים, שכונת מוריה, שכונת גבעת שר, שכונת הציפורים – אנחנו מגיעים לכל מקום שתרצו. השירות שלנו כולל הבאת הציוד, כולל ציוד לוגיסטי נוסף כמו:

  • השכרת שולחנות בגדלים שונים
  • כיסאות
  • מיחמים
  • מקררים ומקפיאים
  • תנורי חימום (רלוונטי לימי החורף)
  • מזגנים ומאווררים

שמגיעים כחלק מחבילה (ממליצים לכם לסקור את החבילות שלנו, כולל המחירים). בסוף השבעה אנו מגיעים אליכם על מנת לפרק את אוהל האבלים ולאסוף את כל הציוד. כך, יש לכם שקט נפשי בכל מה שנוגע להעמסה והובלה – ואתם יודעים שאתם בידיים טובות.

מהו טווח המחירים בהשכרת אוהל אבלים במודיעין?

בכל מה שקשור למחירי השכרת אוהל או סוכת אבלים, המחיר הסופי תלוי בגורמים רבים כמו גודל האוהל, או סוג החבילה במידה ואתם זקוקים לציוד לוגיסטי נלווה. אוהלי אבלים משתנים בגודלם, וניתן לבחור בין אוהלים גדולים מאוד, המכילים מעל ל- 100 איש או יותר, לבין אוהלים קטנים יותר שמתאימים להקמה מחוץ לבית או בגינה, ויכולים להכיל עד כ-50 איש.

ממה עשוי אוהל אבלים?

אוהל אבלים עשוי מחומרים חזקים ועמידים ביותר, ולכן הוא מותאם בצורה אידיאלית לשימוש מחוץ לבית, וזאת בכל תנאי מזג האוויר השונים – דבר המהווה יתרון משמעותי, במיוחד במדינה כמו ישראל בה מזג האוויר נעים במרבית ימות השנה. גם בימים חמים מאוד או במהלך שרב, ניתן להשכיר אוהל ממוזג על מנת שהאורחים יוכלו לשבת בנעימות רבה, ממש כמו בבית מקורר.

מתן אוהלים – מקצועיות ואמינות

אנו שואפים לספק לקהל לקוחותינו במודיעין מכבים רעות והסביבה את השירות הטוב ביותר. אנו רוצים לעמוד לצידכם בשעות הלא פשוטות שאתם עוברים, ולסייע לכם בארגון השבעה עד כמה שניתן. הצוות המקצועי והמסור שלנו ישמח לסייע לכם בכל שאלה שתהייה לכם בנוגע להזמנות, סוגי אוהלים, מחירים וציוד לוגיסטי נוסף.

צרו קשר או השאירו פרטים, לקבלת מידע נוסף על החבילות שלנו והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

להזמנת אוהל אבלים במודיעין להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן