תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים שוהם

מתן אוהלי אבלים – אמינות, שירות ומקצועיות. ברגעים קשים אלו, בחירת חברה להשכרת אוהל אבלים בשוהם היא החלטה משמעותית שתשפיע על ארגון וסדר השבעה. כשבוחרים חברה כזו חובה לוודא שזמן התגובה שלה מהיר, יש ברשותה את כל הציוד והמחירים עומדים בקנה מידה עם התקציב שלך. הצוות המסור שלנו, יערוך ומיומן לטפל ולתת שירות בזמנים כמו זמן השבעה. אנחנו כאן על מנת לטפל בפן הלוגיסטי של ניחום האבלים.
כדי לעשות לך סדר, חברת מתן אוהלים מזמינה אותך לשיחת ייעוץ חינם 24/6. הצוות המיומן והמסור שלנו ילווה אותך בצורה המקצועית ביותר בתהליך בחירת האוהל לשבעה.

להזמנת אוהל אבלים בשוהם להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בשוהם

כמה עולה השכרת אוהל אבלים בשוהם?

רגע לפני שעולה סוגית המחיר, יש לקחת בחשבון מספר דברים אשר חשובים יותר באירועים טרגיים שכאלו. שירות מעולה, מקצועיות בהקמת וסידור האוהל וניסיון רב שנים הם פרמטרים חשובים מאוד ברגע בו קשה מאוד להתרכז. חברת השכרת אוהלים מקצועית תעזור לך לצלוח את אתגר הכנסת המנחמים בלי התעסקות מצידך וזהו משהו שבזמנים כאלו נחוץ ואף נדרש.

מעבר לכך, חברת מתן אוהלים ממליצה לך לבקש מקרוב\ת משפחה או חבר\ה קרובים לדאוג לבחירת חברת השכרת אוהלי האבלים כדי שמצד אחד תרד ממך ההתעסקות בבחירת הספק ומהצד השני ניתן יהיה לבחור את החברה המתאימה ביותר לאירוע.

חברת מתן אוהלים מזמינה אותך להתקשר 24/6 על מנת לקבל ייעוץ והכוונה בחינם לאירוע הקשה שפקד אותך, הכל על מנת שאירוח המשפחה האבלה והמנחמים הרבים תעשה על הצד הטוב יותר.

חבילות השכרת אוהלי אבלים בשוהם

החום הישראלי הידוע בא לידי ביטוי במיוחד באירועים טרגיים שכאלו ולכן גם משפחה קטנה יכולה למצוא את עצמה מארחת כמות אנשים הכפולה ואף יותר מכמות המשפחה עצמה. נתונים על כמות המשפחה האבלה והמנחמים הרבים קריטית להתאמת חבילת השכרת אוהל אבלים בשוהם כדי למנוע מפח נפש ואי נעימות. בטבלה המצורפת ניתן לראות את חבילות אוהלי האבלים אשר חברת מתן אוהלים מספקת. כמובן שחברתנו דינמית ויכולה לעשות התאמות לפי צרכי הלקוח ולכן מתן אוהלים מזמינה אותך ליצור קשר על מנת להתאים חבילה מדויקת עבורך.

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בשוהם 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בשוהם 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בשוהם 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

השכרת ציוד נוסף לתקופת השבעה

מעבר לציוד הסטנדרטי המגיע עם חבילות השכרת אוהל אבלים, ישנו ציוד נוסף אשר ניתן להשכיר ויכול להועיל לשהות נעימה וממושכת יותר באוהל האבלים, מבין השירותים הנוספים שלנו אנו מציעים:

הציוד הנ"ל מוצג כאפשרות על מנת להקל את זמן הישיבה. כמו כן אנו מציעים אוהלים ממוזגים לימי הקיץ החמים.
לעיתים כמות המנחמים / האבלים עלולה להיות בלתי צפויה ולכן שירות השכרת כיסאות פלסטיק יכול להועיל.

שירות מהיר ומקצועי – מתן אוהלים

להזמנת חבילת אוהל אבלים בשוהם ניתן לחייג 24/6 למוקד ההזמנות של חברת מתן אוהלים. הצוות המסור שלנו ישמח לשוחח ולהתאים עבורכם אוהל שיטיב עמכם.

 

להזמנת אוהל אבלים בשוהם להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן