תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים רמת השרון

מתן אוהלים – מסורת של מקצועיות. ראשית, אנחנו משתתפים בצערך. אירוע טרגי שכזה שומט את הקרקע מתחת לרגליים והראש והלב לא נמצאים במקום לדאוג למקום שהייה למשפחה האבלה ולמנחמים. חברת מתן אוהלים מתמחה בפתרונות אירוח ומציעה לך מגוון רחב של אוהלים וציוד נלווה שיורידו ממך את הדאגה הזו מהראש. מתן אוהלים מזמינה אותך לשיחת ייעוץ חינם 24/6 לשירותך.

להזמנת אוהל אבלים ברמת השרון להיום התקשרו: 072-393-0036

אוהל אבלים להשכרה ברמת השרון

כמה עולה השכרת אוהל אבלים ברמת השרון?

הניסיון שלנו לימד אותנו לדייק את חבילות האוהלים שלנו למשפחות השונות. חלק מהמשפחות קטנות בגודל אבל מוקפות בהמון חברים ואילו חלק מהמשפחות גדולות אך בעלות מעגל חברתי קטן. עניין זה מחייב אותנו להיות דינמיים בבחירת החבילות ובהתאמתן ללקוחות. החבילות הסטנדרטיות מחולקות לשלושה – עד 50 איש, עד 70 איש ועד 100 איש ומגיעים עם ציוד נלווה נוסף, הקמה הרכבה ופירוק הכלולים במחיר. בנוסף ישנה אפשרות לשכור ציוד נוסף אשר יכול להנעים עוד יותר את השהות באוהל למשפחה האבלה ולמנחמים הרבים אשר יגיעו לשבעה. בד האוהלים הוא בד איכותי אשר יבודד מרוחות וגשם בחורף וקרני השמש הלוהטות בקיץ,כמו כן ישנה אפשרות להשכרת אוהלים ממוזגים בימות הקיץ החמים, כך שהמשפחה האבלה והמנחמים הרבים יוכלו לשהות באוהל ככל שיצטרכו. מעבר לכך, חברת מתן אוהלים תשתדל להיות דינמית ככל הניתן ולהתאים את חבילות האוהלים לצרכים הספציפיים שלך.

חבילות השכרת אוהל אבלים ברמת השרון

להלן חבילות האוהלים הסטנדרטיות אשר ניתן למצוא בחברת מתן אוהלים:

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים ברמת השרון 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים ברמת השרון 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים ברמת השרון 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

כל הסיבות לבחור מתן אוהלים

חברות השכרת אוהלי אבלים רבות פועלות בתחום, דבר אשר יקשה עליך לבחור חברה אחת. על אחת כמה וכמה כשהלב והראש לא פנויים רגשית לטפל בכאלו נושאים. לכן חברת מתן אוהלים ממליצה לך לבקש מחבר\ה קרוב או קרוב\ת משפחה רחוק שידאג למצוא חברת השכרת אוהלי אבלים. כך ניתן יהיה לבחור חברה מתאימה יותר לאירוע שלך מבחינת המוצרים, השירות וכמובן – המחיר. חברת מתן אוהלים מומחית בתחומה ומציעה לך שירות מקצועי ויעיל עם מחירים מהטובים בשוק.

ותק 
חברת מתן אוהלים פועלת בתחום השכרת אוהלי אבלים מספר רב של שנים ונחשבת מובילה בתחומה. ניסיון זה לימד אותנו להיות יעילים ומקצועיים מחד ואנושיים ורגישים מאידך, דבר עליו יכולים להעיד לקוחותינו המרוצים.

מקצועיות 
מילת המפתח באירועים טרגיים שכאלה היא – מקצועיות. חברת מתן אוהלים תעשה הכל כדי להקל על הקמת האוהל והכנתו למשפחה האבלה ולמנחמים ולכן מרגע אישור הצעת המחיר חברתנו תגיע למיקום השבעה במהירות ותתפעל את הקמת האוהל ביעילות.

שירות 
על מנת לייעל את תהליך השכרת אוהל אבלים ברמת השרון, הכנו מבעוד מועד 3 חבילות אוהלים אשר אמורות להתאים למשפחה ישראלית ממוצעת. במידה והחבילות לא מדויקות עבורך, נוכל לנסות יחד להתאים אותן לשביעות רצונך. כמו כן ישנם אנו מציעים מגוון שירותים נלווים נוספים כמו למשל השכרת כסאות פלסטיק או השכרת מצננים. אנו נמצא פתרונות לוגיסטיים לכל בעיה שתצוץ. ישנה אפשרות גם להשכרת מזרונים, השכרת שולחנות ועוד.

מחירים 
חברת מתן אוהלים תעניק לך הצעת מחיר מעולה אשר תעמוד בקנה מידה אחד עם התקציב והצרכים שלך. חברתנו תמיד עם האצבע על הדופק ותשתדל להציע לך את המחירים הטובים ביותר בשוק.

שירות מהיר ומקצועי – מתן אוהלים

חברת מתן אוהלים תעשה הכל כדי להפוך את נושא השכרת אוהל אבלים לקל, יעיל ומקצועי עבורך. במידה ויש לך שאלות נוספות, נשמח לעמוד לשירותך ולייעץ לך לגבי השכרת אוהלי אבלים.
לקבלת ייעוץ חינם והשכרת אוהל אבלים ברמת השרון ניתן להתקשר למתן אוהלים 24/6 הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותך.

להזמנת אוהל אבלים ברמת השרון להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן