תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים ראש העין

השכרת אוהל או סוכת אבלים היא הפתרון המועדף על אנשים רבים בראש העין, שכן היא מאפשרת מקום מרווח למנחמי האבלים. אנו מתמחים בהשכרת אוהלים וחבילות נלוות. צרו אתנו קשר כדי לשמוע על השירותים המגוונים שלנו!

להזמנת אוהל אבלים בראש העין להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בראש העין

סוגי חבילות להשכרת אוהל אבלים בראש העין

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בראש העין 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בראש העין 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בראש העין 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

השכרת אוהל אבלים בראש העין – למה כדאי?

כשבאים לארגן שבעה, נאלצים להתמודד באופן פתאומי ומיידי עם החלטות שצריך לקבל במהירות רבה, וכל זאת כשהמשפחה עצמה נמצאת בהלם רב עקב האסון שנחת עליה. מעבר לארגון ההלוויה, שצריכה להתקיים במהירות האפשרית, צריך במקביל לארגן מ״עכשיו לעכשיו״ מקום לארח את האבלים והמנחמים שצפויים להגיע לבית המשפחה. לא לכולם יש בתים גדולים ומרווחים שניתן לאכלס בהם עשרות אנשים בו זמנית, דבר שעלול גם לגרום להרבה אי נוחות לבני המשפחה האבלה, שזקוקים מדיי פעם זמן שקט גדי שיוכלו לנוח. זאת אחת הסיבות שבגללן הרבה אנשים מעדיפים להשכיר אוהל שיאפשר אירוח מחוץ לביתם לאותם אבלים שמגיעים, אך עם זאת נעים לאורחים. זוהי אלטרנטיבה מצוינת ומאפשרת לכולם מספיק מקום, ולבני המשפחה האבלה את המרווח שהם מחפשים.

איפה נהוג להקים אוהל או סוכת אבלים?

אחד היתרונות הברורים של הקמת סוכת אבלים בראש בעין, היא עצם העובדה שאין צורך באישורים מיוחדים, וניתן להקימה בכל מקום ובכל עת. בדרך כלל נוהגים לבנות את האוהל מחוץ לבית עצמו, או למי שלא מתגורר בבית פרטי משלו, אלא בדירה, ניתן לבנות את האוהל בחניון מחוץ לבית, מעבר לכביש, או על המדשאה בחוץ. בכל מקרה, במקום שקרוב לבית המשפחה על מנת שיכולו לדאוג לרווחת המנחמים שמגיעים לבקר אותם. מתן אוהלים מתמחה בהקמת אוהלים ומעסיקה צוות עובדים מיומן שיגיע לביתכם בראש העין במהירות האפשרית ויקים את האוהל בכל מקום שתבחרו. כמובן שבסיום השבעה אנחנו נגיע ונפרק את האוהל לנוחיותכם.

מחיר אוהל אבלים בראש העין

מחירי האוהלים בראש העין משתנים בהתאם לגודל של האוהל עצמו, אותו ניתן להזמין בשלל גדלים שונים, לפי מספר המנחמים הצפוי. אין זה משנה באיזה אזור או שכונה אתם גרים בעיר, המחירים לא משתנים, ונשארים אותו הדבר, וזאת בכל השכונות, גם אם רחוקות ממרכז העיר. יחד עם זאת, אנו מתחייבים למחירים גמישים ואטרקטיביים, כך שישתלם לכם להזמין אוהל אבלים.

חבילות משתלמות ביותר

על מנת להקל עליכם את ארגון וסידור השבעה כמה שיותר, אנו מציעים חבילות השכרה שונות וגמישות, כדי שתוכלו להיות רגועים במהלך השבעה, שהאורחים שלכם נמצאים בידיים טובות. בין אם מדובר על השכרת שולחנות, כיסאות מפלסטיק או ציוד לוגיסטי כמו השכרת מצננים, כלי הגשה, מקררים ומיחמים לשתייה חמה – אנו מספקים לכם את כל הציוד שתצטרכו במהירות וביעילות.

חברת מתן אוהלים – למה כדאי לכם לעבוד מולנו?

מתן אוהלים מתחייבת לספק ללקוחותיה שירות מעולה ומהיר, וכל זאת במחירים הוגנים, ושווים לכל כיס. במיוחד בימים הקשים שאתם עוברים, אנו מבינים כמה זה חשוב לתת לכם שירות יעיל, אדיב ומקצועי, ונשמח לשרת אתכם באופן ישיר ובכל זמן. אנו זמינים בשבילכם לכל שאלה ונשמח לתת לכם מענה.

צרו קשר או השאירו פרטים, לקבלת מידע נוסף על החבילות שלנו והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

להזמנת אוהל אבלים בראש העין להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן