תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים קריית אונו

מתן אוהלים, מקצועיות בהשכרת אוהלי אבלים – כשקרוב משפחה נפטר, העולם נעצר. ברגעים אלו אי אפשר לחשוב בבהירות ועל אחת כמה וכמה לתכנן אירוח של משפחה ומנחמים לתקופה של שבעה. חברת מתן אוהלים וותיקה בתחום ותוכל לעזור לך לצלוח את האתגר הזה במינימום מאמץ מצידך. מתן אוהלים זמינה עבורך 24/6 ופנויה לעזור לך באופן מיידי, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום.

להזמנת אוהל אבלים בקריית אונו להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בקריית אונו

כמה עולה השכרת אוהל אבלים בקריית אונו?

חבילות אוהלי האבלים של מתן אוהלים נבנו לאחר תכנון קפדני וניסיון רב שנים. בחבילות אלו ניתן למצוא מגוון אוהלים – עד 50 איש, עד 70 איש ועד 100 איש. אוהלים אלו עשויים מבד איכותי מאוד אשר יגן מרוחות וגשם בחורף ומשמש יוקדת בקיץ. בנוסף, בתוך האוהלים ישנה אופציה לחלוקה של האוהל עם יריעות מיוחדות הכוללות גם חלונות או אפשרות להשכיר אוהלים ממוזגים. המטרה היא לעזור עד כמה שניתן למשפחה ולמנחמים להרגיש בנוח בתוך אוהל האבלים ובכך להקל מעט את התקופה הלא פשוטה הזו.
החבילות כוללות ציוד בסיסי הדרוש לשבעה כך שאין התעסקות מיותרת עם רשימת מכולת ואישור כל פריט בנפרד. הכל כדי לזרז את התהליך ולהקים את אוהל האבלים שיהיה מוכן לקלוט את בני המשפחה והמנחמים שיבואו. חברת מתן הובלות תגיע עד אליך ותבחר את המיקום הטוב ביותר להקמת האוהל ותקים אותו במהירות המירבית תוך התחשבות בצרכים ובבקשות שלך. החבילות שלנו, כאמור, כוללות את כל הפריטים הבסיסיים להם תזדקקו במהלך השבעה. יחד עם זאת ניתן לשכור מחברתנו ציוד נלווה נוסף בתוספת תשלום כגון השכרת מזרונים, השכרת כסאות, השכרת פטריות חימום או פתרונות מיזוג ועוד.

חבילות השכרת אוהל אבלים בקריית אונו

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בקריית אונו 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בקריית אונו 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בקריית אונו 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

איך לבחור שירות השכרת אוהל אבלים בקריית אונו?

חברת מתן אוהלים ממליצה לך להפקיד את מלאכת בחירת ספק השכרת אוהלי אבלים בידי קרוב\ת משפחה או חבר\ה ממעגל שני. כך תהליך בחירת הספק יהיה מפוכח יותר ויחסוך לך התעסקות מיותרת, זמן וכסף. כשניגשים לבחור ספק אוהלי אבלים יש לבדוק את הפרמטרים הבאים:

ותק 
חברה ותיקה עם ניסיון בתחום תדע להעניק לך את הפתרון המתאים ביותר עבורך ותחסוך לך זמן ואנרגיות שממילא חסרות לך בתקופה קשה זו. החברה תגיע במהירות, תקים ותסדר את אוהל האבלים לשביעות רצונך ותגיע לאחר השבעה לקפל את האוהל באותה מהירות ומקצועיות.

שירות ומקצועיות 
בזמן כזה רגיש, נציגי החברה צריכים לגלות כלפיך אמפתיה ולנסות לעזור לך במהירות ובמקצועיות תוך זמן קצר. מכיוון שישנם הבדלים בין גדלי האוהלים ותוואי השטח עליהם ימוקמו, על החברה להיות דינמית מספיק כדי להקים אוהל יציב ומרווח לטובת קליטת המשפחה האבלה והמנחמים הרבים שיגיעו לשבעה.

התאמת אוהלים לצרכים שלך 
כל משפחה שונה בגודלה ובקשרים החברתיים שלה ולכן לכל משפחה האוהל המתאים לה. אוהל גדול מדי יצור אווירה ריקה ועצובה ואילו אוהל קטן מדי יהיה לא נוח ונעים למשפחה האבלה ולמנחמים שיגיעו. חברת השכרת אוהלי אבלים מקצועית תתכנן יחד איתך את כמות האנשים שיגיעו לשבעה ותתאים לך במדויק אוהל וציוד נלווה כמו למשל השכרת מזרונים.

מחירים 
אם השתמשת בהמלצה שלנו ומינית חבר\ה או קרוב\ת משפחה שיטפל בסוגיית השכרת אוהל אבלים בקרית אונו, ניתן יהיה לערוך סקר מתחרים קצר ולוודא שהמחיר שקיבלת הוא הנמוך ביותר או המספק ביותר. יש לזכור, גם באירועים מסוג זה הזול עולה ביוקר ולכן חברת מתן אוהלים ממליצה לך לא להתפתות ממחיר זול מדי. מפח נפש באירוע כזה גרועה עשרות מונים מחיסכון של כמה שקלים.

שירות מהיר ומקצועי – מתן  אוהלים

חברת השכרת אוהלי אבלים מקצועית תתרום משמעותית להורדת מפלס הדאגה בשבעה ותאפשר לך להתרכז בדברים החשובים באמת והם המשפחה והמנחמים.
לקבלת ייעוץ חינם והשכרת אוהל אבלים בקרית אונו ניתן ליצור עמנו קשר 24/6, נשמח לעמוד לרשותכם.

להזמנת אוהל אבלים בקריית אונו להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן