תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים נס ציונה

בהשכרת אוהלי\סוכות אבלים אתם יכולים לחסוך כאב ראש גדול בזמן השבעה, ולדאוג למנחמים למקום בו הם יכולים לשבת בנחת ובנעימות. צרו עמנו קשר על מנת לשמוע על כל סוגי האוהלים והשירותים השונים אותם אנו מספקים.

להזמנת אוהל אבלים בנס ציונה להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בנס ציונה

סוגי חבילות ומבצעים להשכרת אוהל אבלים בנס ציונה

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בנס ציונה 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בנס ציונה 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בנס ציונה 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

השכרת אוהל אבלים בנס ציונה – למה כדאי?

השכרת אוהל אבלים נס ציונה
השכרת אוהל אבלים בנס ציונה – מתן אוהלים

להשכרת אוהל או סוכת אבלים בנס ציונה יש יתרונות רבים שאנשים רבים כלל לא מודעים אליהם או לא שמעו עליהם. בעת השבעה, מיד לאחר הלוויה, אירוע קשה למשפחה האבלה, מגיעים אנשים רבים לניחום אבלים אצל המשפחה, ונוהגים להתארח בביתה במשך שעות רבות במהלך היום. את ארגוני השבעה צריכים, בלית ברירה, לארגן באופן מיידי שלא סובל דיחוי, דבר שבמרבית המקרים, דורש יכולת ארגון וטלפונים לבירורים, ובמיוחד להרבה כאב ראש, בזמן הכי לא מתאים. אנחנו במתן אוהלים מתמחים בהקמת אוהלי\סוכות אבלים ונותנים שירות אדיב ומהיר ברחבי הארץ ובנס ציונה. אנחנו מגיעים לכל השכונות והאזורים בנס ציונה: לב המושבה, מליבו, שכונת בן-צבי, העמק, פסגת סלע, רמת סמל ועוד.

מהו גודל אוהל האבלים?

לא על אחד התברך בבית גדול שיכול להכיל כמות כל כך גדולה של אנשים ומבקרים, מה שיכול להיות בעייתי במיוחד במצבים כמו ניחום אבלים. מעבר לכך, לא כולם מעוניינים שאנשים רבים ישהו או יבקרו בביתם בו זמנית, מכיוון שזה גורם להמון אי-סדר בבית, מה שעלול להפריע מאוד, במיוחד כשמדובר על תקופה כל כך רגישה בחייהם של בני המשפחה השכולים, שרוצים לפעמים את השקט שלהם או להיות לבד ולהירגע קצת. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר באוהל אבלים הוא היכולת להזמין אוהל להשכרה באיזה גודל שרוצים, או לפחות להתאים אותו למיקום המתאים, וכך לא צריך להתפשר על אוהל גדול או קטן יתר על המידה.

מהו טווח המחירים של אוהל אבלים?

טווח המחירים של אוהל האבלים בנס ציונה משתנה בהתאם לגודל ולסוג, ובהתאם למה שמזמינים מעבר לאוהל עצמו – הציוד והאביזרים הנלווים לכל החבילה. אנחנו ממליצים לכם להזמין את כל החבילה, הכוללת השכרת שולחנות, כיסאות, מקררים, תאורה, השכרת מצננים, וציוד להכנת קפה וכו', על מנת לקבל את המחיר המשתלם ביותר ולחסוך זמן רב בארגון. הצוות המסור שלנו מגיע אליכם, מקים לכם את האוהל במיקום לפי בקשתכם, ומארגן את הציוד הנלווה באוהל, כדי שאתם שתוכלו להתמקד בדברים שחשובים לכם באמת.

כמה אנשים יכולים להיכנס באוהל?

לאוהל או סוכת אבלים יש גדלים שונים ומגוונים: ניתן להזמין אוהל קטן יחסית, שיכול לאכלס עד כ-50 איש, או אוהל גדול ומרווח שיכול לאכלס למעלה מ-150 איש. האוהלים מתאפיינים בחומר קשיח ועמיד מפני פגעי מזג האוויר השונים כמו רוח, אבק וגשם, ומגן על היושבים בתוכו מפני השמש היוקדת, אך ניתן להזמין אוהל עם חלונות.

למה כדאי לכם לבחור בחברת מתן אוהלים?

מתן אוהלים היא חברה המתמחה באספקת ציוד ושירותים הנוגעים להקמת אוהלי\סוכות אבלים במקומות שונים בארץ ובכל האזורים בנס ציונה. הצוות המיומן שלנו יספק לכם חווית שירות טובה ואיכותית, ויסייע לכם בכל שתבקשו.

צרו קשר או השאירו פרטים, לקבלת מידע נוסף על החבילות שלנו והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

להזמנת אוהל אבלים בנס ציונה להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן