תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים לוד

מחפשים אוהל או סוכת אבלים בעיר לוד? אנחנו מספקים לכם שירות השכרה מהיר ואדיב וזאת בכל האזורים והשכונות ברחבי העיר לוד. מעוניינים לשמוע עוד? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולשמוע על החבילות השונות שלנו!

להזמנת אוהל אבלים בלוד להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בלוד

סוגי חבילות להשכרת אוהל אבלים בלוד

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בלוד 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בלוד 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בלוד 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

אוהלי אבלים בלוד – הבחירה המומלצת ביותר

השכרת אוהל אבלים בלוד היא הבחירה הטובה והמומלצת ביותר לארגון שבעה. תקופת האבל, והשבעה עצמה היא אירוע קשה וטראגי מאוד, שאף אחד לא מגיע אליו מוכן מראש. למרות זאת, אין ברירה, ועל מנת לאפשר לכל מי שמעוניין לבקר את המשפחה האבלה, חובה להתארגן כראוי ולמצוא את הפתרון האידיאלי למי שמגיע לניחום האבלים. אחת הבעיות שמשפחות שמתמודדות עם פטירה של אחד מבני המשפחה היא שביתם לא מותאם לאירוח של אנשים רבים בו זמנית, או שהן לא מעוניינות לאחר כמות גדולה כזו של אנשים. לכן, מרביתן מעדיפות להשכיר אוהל או סוכת אבלים, למקם אותה מחוץ לביתם, ולאפשר לאורחים לשהות שם במהלך השבעה.

איזה סוגי אוהלי אבלים קיימים?

מתן אוהלים מספקת סוגים שונים של אוהלי או סוכות אבלים. יש ברשותנו אוהלים פתוחים, העשויים מוטות ברזל עם כיסוי של גג, או אוהלים העשויים מפלסטיק עמיד, עם או בלי חלונות, שניתנים לסגירה. אוהל סגור הוא אופציה מצוינת לימי החורף הקרים, בה ניתן לשלב תנורי חימום, והיא אופציה מומלצת גם בקיץ, מכיוון שניתן להשתמש באוהלים ממוזגים בהם מזגנים או מאווררים לנוחיותם של האורחים. ברמת העיקרון, מומלץ להתאים את האוהל למזג האוויר הצפוי באותה תקופה של השבעה ובהתאם למנהגי המשפחה והעדפותיה, וגם תלוי באזור בו המשפחה מתגוררת וכמה מקום ישנו מחוץ לבית. משפחות רבות נוהגות להשכיר כסאות פלסטיק, שולחנות, מקררים או מקפיאים, ומארגנים פינות קפה ושתיה קלה, לנוחיותם של האורחים.

כמה עולה להשכיר אוהל אבלים בלוד?

גם בלוד, אנו מתחייבים לספק ללקוחותינו את המחירים המשתלמים ביותר לנוחיותכם. במיוחד בימים הקשים של אבל, אנו רוצים לתמוך כמה שאפשר במשפחה האבלה, ולאפשר לה לארגן את השבעה בקלות, במחירים נוחים וסוגי תשלום גמישים, אותם תוכלו לראות במחירון שלנו.

מה החבילה כוללת בדרך כלל?

מתן אוהלים מציעה חבילות שונות לקהל הלקוחות. מניסיוננו העשיר ורב השנים, אנו יודעים שארגון שבעה הוא דבר לא פשוט, הדורש ארגון איכותי, כדי ליצור אווירה נעימה למי שמגיע לניחום אבלים. מכיוון שאנשים רבים מגיעים לפעמים ממרחקים רבים או מהקצה השני של המדינה ולאחר נסיעה ארוכה הם ירצו לאכול משהו, לשתות קפה או מים קרים, ולכן מומלץ לאפשר להם זאת. אנו ממליצים לקחת חבילה הכוללת את כל הציוד הבסיסי:

כך, אתם מבטיחים שכל הציוד הדרוש יגיע אליכם במהירות, ויוקם באותו זמן יחד עם האוהל עצמו. אחרת, עלול להיווצר מצב בו מגלים באמצע השבעה שחסר ציוד, מה שיוצר עוד עומס על המשפחה.

מתן אוהלים – שירות מקצועי ואדיב

מתן אוהלים היא חברה בעלת ניסיון של שנים רבות בהשכרת אוהלים וציוד לוגיסטי נוסף. אנו מתחייבים לשירות אדיב, מהיר ומקצועי ללקוחותינו בכל העיר לוד.

צרו קשר או השאירו פרטים, לקבלת מידע נוסף על החבילות שלנו והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

להזמנת אוהל אבלים בלוד להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן