תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים כפר יונה

מגוון אוהלי אבלים לכל תקופות השנה – לצערנו, אירוע טרגי יכול לתפוס אותנו בכל יום מהשנה והוא לא מתחשב בחורף הקר ובקיץ החם. לכן חשוב לבחור אוהל אבלים איכותי שיבודד את המשפחה והמנחמים שיגיעו לשבעה ממזג האוויר שבחוץ. להזמנת חבילות השכרת אוהלי אבלים בכפר יונה ניתן ליצור עמנו קשר 24/6 בטלפון.

להזמנת אוהל אבלים בכפר יונה להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בכפר יונה

כמה עולה השכרת אוהל אבלים בכפר יונה?

אוהלים אבלים לא מגיעים כיחידה אחת אלא כחבילה הכוללת מספר פריטים אשר הכרחיים לקיום אירוע מסוג זה. בנוסף, גם האוהלים עצמם מתחלקים לשלושה – עד 50 איש, עד 70 איש ועד 100 איש. המחירים משתנים בין חבילה לחבילה ולכן לפני שניגשים לבחור חבילה יש לבדוק איזו חבילה מתאימה לאירוע שלך. בנוסף, ישנם מוצרים משלימים אשר ניתנים לרכישה בנפרד כמו תנורים, מחצלות, מצננים וכו'. הם לא מוצרי חובה, אבל בהחלט יכולים להנעים יותר את השהייה בסוכת האבלים. כל החבילות כוללות הרכבה, סידור ופירוק אוהל האבלים על שלל מוצריו, דבר שמוריד ממך דאגות נוספות ותורם משמעותית לקיום האירוע ללא תקלות.

חבילות השכרת אוהלי אבלים בכפר יונה

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בכפר יונה 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בכפר יונה 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בכפר יונה 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

יתרונות של השכרת אוהל אבלים בכפר יונה

אירוח כמות גדולה של אנשים היא משימה לא קלה. במיוחד כשמדובר באירוע קשה כמו שבעה, אירוע אשר מצד אחד מקבץ אליו המון אנשים אבל מצד שני נמשך שבוע רצוף. אירוע מסוג זה דורש מקום מיוחד בו יוכלו כולם להתכנס ולהרגיש בנוח ובנעימים על מנת שיוכלו לנחם אותך ואת בני משפחתך. חברת מתן אוהלים ממליצה לך לבחור אחת מחבילות השכרת אוהלי אהלים בכפר יונה כדי להוריד מעצמך דאגה אחת עיקרית – הכנסת אורחים. במדריך הבא כתבנו מהם היתרונות בהשכרת אוהל אבלים בכפר יונה:

נוחות
אוהלים להשכרה בכפר יונהלרוב, דירה פרטית לא תכיל את המשפחה האבלה וגם את המנחמים הרבים שיגיעו לשבעה. דבר זה עלול אפילו להקשות על האירוע מכיוון שהתחלופה של האנשים גבוהה ויש צורך שהמנחמים ישתתפו בתפילה, דבר הדורש מקום מרווח וגדול. מצד שני, ברגע שמארחים שבעה בדירה פרטית קשה מאוד למשפחה האבלה להירגע מהיום ולהתכנס בעצמה באיזור שקט ואינטימי. השכרת אוהל אבלים בכפר יונה תנתב את המנחמים הבאים לאיזור מיוחד בו יוכלו להתקיים ניחום האבלים, הסעודות והתפילות השונות של השבעה ותשאיר את הדירה למשפחה בלבד בה יוכלו לישון ללא מפריע. יחד עם זאת אנו נדאג להתאים את האוהלים לכלל עונות השנה. אצלנו ניתן להשכיר אוהלים ממוזגים, לימות הקיץ החמים או פטריות חימום לחורף הישראלי. אנו ערוכים לכל עונה.

לוגיסטיקה
מעבר למקום בו יוכלו המשפחה והמנחמים לשבת בנוחות, יש להתחשב בעוד גורמים כמו – מספיק כסאות לכל הבאים, שולחנות, מיחם ופלטה לשבת. אביזרים אלו הכרחיים לשהות ממושכת באוהל האבלים ולמהלך תקין של השבעה. במידה ומארחים שבעה בבית פרטי, קשה מאוד להשיג את כל הציוד הנדרש. חברה מקצועית להשכרת אוהלי אבלים תגיע עם ציוד מלא, תקים ותסדר אותו וכך תחסוך לך המון התעסקות מיותרת באירוע קשה זה.

ראש שקט
כשנופלת עלינו צרה שכזו, הראש לא פנוי להתעסק עם שום דבר חוץ מאבל על הנפטר\ת. חברה מקצועית להשכרת אוהלי אבלים תדע להתאים לך חבילת מוצרים המתאימה בדיוק לך ולאירוע שלך, תגיע למיקום השבעה, תקים ותסדר את אוהל האבלים עבורך ותעשה הכל כדי שיהיה למשפחתך ולמנחמים הרבים שיבואו נעים ומרווח.

אנחנו מקווים שהמדריך עזר לך להבין טוב יותר את עולם השכרת האוהלים. במידה ויש לך שאלות נוספות חברת מתן אוהלים מזמינה אותך לקבל ייעוץ חינם 24/6 בטלפון.

להזמנת אוהל אבלים בכפר יונה להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן