תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים יהוד

מתן אוהלים – הקמה, הרכבה ופירוק של אוהלי אבלים. אירוח משפחה ומנחמים בדירה פרטית הוא עניין לוגיסטי מורכב אשר דורש המון זמן ומשאבים. השכרת אוהל אבלים ביהוד יעזור לך לארח בנעימים את המשפחה האבלה והמנחמים הרבים שיגיעו לכבד את המאורע. השירות שלנו כולל הקמת אוהלים, סידור שולחנות וכסאות. הצוות המיומן שלנו יטפל בצד הלוגיסטי ויאפשר לכם להתעסק במה שחושב באמת – כיבוד הנפטר.
מתן אוהלים מזמינה אותך לקבל שירות רגיש ומוצר איכותי אשר יעזרו לך לארח את הבאים ללא דאגות. הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני 24/6.

להזמנת אוהל אבלים ביהוד להיום התקשרו: 072-393-0036

אוהל אבלים להשכרה ביהוד

כמה עולה השכרת אוהל אבלים ביהוד?

אוהלי אבלים לא מגיע כיחידה אחת אותה ניתן להשכיר. מתן אוהלים מבינה שבתקופה זו הראש לא פנוי להתעסק בדברים אחרים חוץ מזיכרון הנפטר\ת והתרכזות באבל. לכן חברת מתן אוהלים מציעה לך חבילות אוהלים אשר מאגדות בתוכן ציוד נלווה הדרוש לאירוח המשפחה והמנחמים הרבים שיגיעו. חבילות האוהלים מותאמות לפי כמות האנשים אשר יתארחו בהם – עד 50 איש, עד 70 איש והחבילה הגדולה ביותר עד 100 איש. חבילות אלו מתוכננות כך שיקצרו משמעותית את תהליך בחירת החבילה ויפנו אותך כמה שיותר מהר להתעסק עם הדברים החשובים באמת.

חבילות השכרת אוהלי אבלים ביהוד

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים ביהוד 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים ביהוד 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים ביהוד 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

בנוסף, ניתן לרכוש ציוד נלווה נוסף לפי הצורך:

כל החבילות של מתן אוהלים מגיעים עם הרכבה, הקמה ופירוק לכן הזמנה של שירות השכרת אוהל אבלים ביהוד מומלצת כדי להקל עליך ולו במעט את התקופה הקשה.

איך לבחור שירות השכרת אוהל אבלים ביהוד?

אוהלים להשכרה ביהודכבכל מוצר ושירות, גם בתחום השכרת אוהלי אבלים ביהוד ישנם מספר ספקים. לכן כתבנו מדריך קצר אשר יעזור לך להבין טוב יותר את התחום ולהזמין ספק אשר יעמוד בצרכים ובבקשות שלך.
בנוסף, חברת מתן אוהלים ממליצה לך לבקש מקרוב משפחה שיטפל בכל העניינים האלו כדי להקל עליך בתקופה רגישה זו.

המלצות 
פה לאוזן היא השיטה העתיקה והטובה ביותר לאתר נותני שירות. לרוב נותני שירות אלו יגיעו מאנשים שכבר השתמשו בשירותים האלו ולכן יכולים לספר ממקור ראשון איך היה לעבוד עם הספק ומה ההתרשמות הכללית.

שירות אנשי המכירות 
אנשי מכירות יכולים להיות ההבדל בין אירוח טוב ומקצועי לבין התעסקות מיותרת ובזבזנית. בשיחת טלפון עם נציגי המכירות ניתן יהיה לשים לב האם הם רגישים למצב ומנסים לעזור לך למצוא פתרון המותאם עבורך או שמא הם אדישים וקרים. שיחת הטלפון הזו יכולה להיות מכרעת לגבי הרצון שלך לעבוד עם הספק.

התאמת אוהלים לצרכים שלך 
כל משפחה שונה ולכן אין תבנית אחת לשבעה אחת. בשיחה עם נציגי החברה ניתן לבדוק את גמישות החברה והיכולת שלה להתאים עבורך חבילת השכרת אוהלי אבלים. גמישות כזו תשמש אותך כשנציגי החברה יגיעו להתקין את האוהל ויתקלו באתגרים כאלו ואחרים מבחינת מיקום ומבחינת בקשות מיוחדות מכורח המציאות. כמו כן אנו ערוכים להתמודדות עם תנאי מזג אוויר שונים, תוכלו לרכוש אצלנו אוהלים ממוזגים, או שלל שירותים משלימים כמו השכרת כסאות פלסטיק.

מחירים 
למשפחות שונות יכולות כלכליות שונות ולכן המחיר משחק תפקיד חשוב בבחירת ספק. רגע לפני שמתקדמים עם חברת השכרת אוהלי אבלים, חברת מתן אוהלים ממליצה לך לערוך סקר שוק קטן שייתן לך קנה מידה בנוגע למחירים. ברגע שיהיה לך מחיר ממוצע, בחירת הספק תהיה קלה הרבה יותר.

לסיכום 
באירוע טרגי שכזה, חשוב להזמין אוהל אבלים מחברה בעלת מוניטין, שירות מקצועי ורגישות אשר תקל עליך ולו במעט את התקופה הקרובה והלא פשוטה.
חברת מתן אוהלים כאן כדי לייעץ לך ולעזור לך לבחור את חבילת השכרת אוהלי האבלים המתאימה ביותר לך. הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני 24/6 לקבלת שיחת ייעוץ חינם.

להזמנת אוהל אבלים ביהוד להיום התקשרו: 072-393-0036

דילוג לתוכן