תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים יבנה

מחפשים להשכיר אוהל או סוכת אבלים בעיר יבנה? הגעתם למקום הנכון. אנו נשמח לספק לכם את השירות המהיר והמשתלם ביותר כלכלית. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני בכל עת!

להזמנת אוהל אבלים ביבנה להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה ביבנה

 

סוגי חבילות ומבצעים להשכרת אוהל אבלים ביבנה

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים ביבנה 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשרת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים ביבנה 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מי חם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים ביבנה 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מי חם ובנוסף פלטת שבת

השכרת אוהל אבלים ביבנה – מה זה כולל?

השכרת אוהל או סוכת אבלים במהלך השבעה היא החלטה נבונה. ראשית, יש להסביר למה אוהל או סוכת אבלים היא כדאית: במהלך השבעה מגיעים אורחים רבים לבית המשפחה האבלה, מה שעלול לגרום לאי נוחות לבני המשפחה, שצריכים מדי פעם הפוגה, ולא יכולים לתת תשומת לב רבה כל כך לכולם, במיוחד לא במצב הנפשי הרגיש בו הם נמצאים. השכרת אוהל אבלים ביבנה מאפשרת את ההפרדה הרצויה, כך שניחום האבלים יכול להתקיים באוהל עצמו. השכרת אוהל אבלים כוללת לא רק את האוהל עצמו, המבנה, אלא גם ציוד נלווה, שחוסך למשפחה זמן וכאב ראש, ומאפשר לה להתמקד במה שחשוב באמת.

מה החבילות שלנו כוללות?

ניסיוננו העשיר עם לקוחותינו הרבים, הנחה אותנו במהלך השנים לבנות חבילות במיוחד לאירועים כמו שבעה, על מנת שהאירוח באוהל יהיה אידיאלי לכל האורחים. צריך לזכור שבמהלך היום מגיעים אנשים רבים לניחום האבלים, ולכן יש לדאוג להם לאוכל, לשתייה ולמקומות ישיבה. החבילות שלנו כוללות בין השאר:

המחירים עצמם משתנים בהתאם לגודל האוהל שבוחרים ובהתאם לחבילות השונות שאנו מציעים. אנו ממליצים לכם ליצור עמנו קשר טלפוני כדי לשמוע עוד פרטים.

איפה ביבנה ניתן להשכיר אוהל אבלים?

אנחנו מספקים לקהל לקוחותינו שירות מקצועי בכל רחבי הארץ. גם בעיר יבנה אנו מגיעים לכל האזורים בלי יוצא מן הכלל. לא משנה היכן ביבנה אתם מתגוררים, בין אם מדובר על שכונת נווה אילן, נאות אשכול, נאות בגין, או רמות בן צבי, אנחנו נשמח לתת לכם שירות אדיב ומהיר. במידה ואתם לא בטוחים אם ניתן להקים אוהל אבלים בשכונה שלכם, או אם מדובר על איזור צפוף, אתם יכולים להתקשר אלינו בכל עת להתייעצות בנוגע להקמת האוהל. מכיוון שאין צורך באישורים מיוחדים בהקמת אוהל אבלים, מדובר על בדיקה של הגודל הרצוי בהתאם לתנאי השטח.

ממה עשוי אוהל אבלים?

אוהל אבלים עשוי מחומרים עמידים ביותר, כמו פלסטיק, כך שניתן להקים אותו ללא בעיה בכל ימות השנה, מה שמהווה יתרון משמעותי ביותר לשימוש בהם. הישיבה באוהל האבלים היא נוחה ונעימה, וניתן לשלב אותו עם חלונות שקופים או בלי חלונות, תלוי במידת הפרטיות שמעוניינים לקבל. מעבר לכך, החומרים העמידים שמהם עשוי האוהל מתאימים גם לשילוב של חימום או קירור, ואינם מהווים סכנה. במידה ואתם מעוניינים בכך שאלו אותנו על אוהלים ממוזגים.

מתן אוהלים – מקצועיות ואמינות

אנחנו מתמחים בהשכרת, הקמת ופריקת ציוד אוהלי אבלים בכל רחבי הארץ. אנחנו עובדים מדי יום עם לקוחות רבים, ושואפים לתת להם את השירות הטוב והמקצועי ביותר. אנחנו נגיע במהירות האפשרית לביתכם, ונשמח לסייע לכם בכל הדרוש, על מנת שתועלו לקיים את השבעה באופן מסודר ומאורגן היטב.

צרו קשר או השאירו פרטים, לקבלת מידע נוסף על החבילות שלנו והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

להזמנת אוהל אבלים ביבנה להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן