תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים ברמת גן

מגוון אוהלי אבלים לכל עונות השנה – אנחנו לא יכולים לצפות אירוע טרגי ולכן הוא יכול לקרות בקיץ הלוהט וגם בחורף הקר. לכן חשוב לבחור חברת השכרת אוהלי אבלים מקצועית שתוכל לעמוד בכל אתגרי האקלים הישראלים כדי שהשבעה תעבור בצורה היעילה והמקצועית ביותר. כמו כן הצוות המסור שלנו ערוך לטפל במקרים רגישים כמו פטירת אדם קרוב, לנהל את הפן הלוגיסטי השבעה ולתת לכם את השקט והשלווה הדרושה על מנת לכבד את הנפטר.
להזמנת חבילות השכרת אוהלי אבלים ברמת גן ניתן ליצור איתנו קשר 24/6.

להזמנת אוהל אבלים ברמת גן להיום התקשרו: 072-393-0036

אוהל אבלים להשכרה ברמת גן

כמה עולה השכרת אוהל אבלים ברמת גן?

שאלה זו רלוונטית גם בנושא רגיש זה ולכן חשוב לנו להדגיש שחברתנו תספק לך מגוון פתרונות השכרת אוהלי אבלים לפי הצרכים המדויקים שלך. בשיחה נבין את מיקום השבעה ונדע להתאים לך אוהל אבלים שיעניק למנחמים ולמשפחה שלך את מקסימום הנוחות האפשרית במסגרת תנאי השטח. מעבר לפתרון הלוגיסטי, חברת השכרת אוהלי אבלים ברמת גן מורידה ממך דאגה עיקרית וחשובה – איך כל המנחמים ירגישו בנוח ויכנסו במקום אחד בו יוכלו להתארח ולנחם אותך?
כפי שניתן לראות בטבלה בהמשך הדף, חברת מתן אוהלים מספקת לך ציוד הכרחי לשבעה אשר כבר כלול במחיר המקורי על מנת להקל עליך כמה שניתן בתקופה זו. כמובן שכל החבילות דינמיות ויכולות להתחלף על מנת שיתאימו לצרכים ולבקשות המיוחדות שלך.

סוגי חבילות להשכרת אוהל אבלים ברמת גן

לנוחיותך, מצורפת טבלה בה ריכזנו את סוגי החבילות המוצעות להשכרה בחברת מתן אוהלים.
כפי שניתן לשים לב, חבילות אלו מגיעות עם מספר פריטי חובה אשר ישלימו את תהליך האירוח ולא ישאירו לך קצוות פרומים. בנוסף ניתן לשכור פריטים נוספים כמו תנורים לימי החורף ומזגנים לימי הקיץ החמים.

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים ברמת גן 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשרת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים ברמת גן 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים ברמת גן 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

היתרונות של השכרת אוהל אבלים ברמת גן

כל אירוח, על אחת כמה וכמה אירוח שבעה, הוא משימה לוגיסטית לא פשוטה. מעבר למאמצים הכרוכים בלהתייחס לכל אורח ואורח, לדאוג למקום בו כולם יצליחו להתכנס בנוחות ובנעימות יכול לרוקן מאנרגיות שממילא חסרות בתקופה רגישה זו.
חברת מתן אוהלים ממליצה לך לשכור סוכת אבלים כדי להקל על עצמך ועל האורחים שלך מכמה סיבות –

נוחות
הכנסת כמות גדולה של אנשים לדירה פרטית היא עניין מאתגר במיוחד בגלל גודל הדירה והתחלופה הרבה של המנחמים. בנוסף, המשפחה האבלה צריכה לעכל את הבשורה המרה מצד אחד ולנוח מאירוח המנחמים הרבים שמגיעים לאירוע מסוג זה מצד שני. השכרת אוהל אבלים ברמת גן תחסוך את הצפיפות הרבה בדירה פרטית מצד האורחים ותפנה לך את הדירה להתרעננות וללינה בסופו של כל יום.

השכרת אוהל אבלים ברמת גןלוגיסטיקה
בשלוש הדתות מתקיימים טקסים שונים ותפילות שונות לכבוד המת אליהם מצטרפים כל הנוכחים שהגיעו לנחם. המנחמים צריכים מקום בו יוכלו לשבת בנוחות ולאכול סעודות מצווה אשר הוכנו מראש. דירה פרטית לא תאפשר קיום של כאלו תפילות וטקסים, דבר העלול לפגוע הן במשפחה האבלה והן במנחמים. חברת השכרת אוהל אבלים ברמת גן תקל עליך בהקמה ותפעול של אוהל אבלים וסידור מקומות הישיבה ההכרחיים לקבוצות המנחמים הרבות שיגיעו לשבעה.

ראש שקט
ציוד לוגיסטי לאירוע שכזה הוא גדול והרי המשפחה האבלה לא תצא למסע קניות יקר ומיותר בשביל אירוע בן שבוע, במיוחד כשהיא לא פנויה רגשית לטפל בנושא זה. חברת השכרת אוהל אבלים ברמת גן תגיע עם כל הציוד ותקים את אוהל האבלים במהירות וביעילות כך שהמשפחה האבלה לא תצטרך להתעסק עם לוגיסטיקה ביום קשה זה.

שירות מקצועי ומהיר – מתן אוהלים

אנו נשמח לסייע לכם בכל שאלה ונדאג להתאים את האוהל הנכון עבורכם. לקבלת ייעוץ חינם והשכרת אוהל אבלים ברמת גן ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון 24/6.

להזמנת אוהל אבלים ברמת גן להיום התקשרו: 072-393-0036

דילוג לתוכן