תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים ברחובות

הבשורה אודות פטירתו של אדם קרוב, הינה אחת הקשות שניתן לקבל. במצב של אבל, הרי שברוב המקרים בני המשפחה והקרובים לא יכולים לפנות זמן, מחשבה ומשאבים לתכנון וארגון השבעה באופן עצמאי ולשם כך ניתן להיעזר בשירותי חברה שזהו תחום התמחותה.

להזמנת אוהל אבלים ברחובות להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה ברחובות

סוגי חבילות להשכרת אוהל אבלים ברחובות

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים ברחובות 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשרת מנורות לאוהל
מי חם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים ברחובות 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מי חם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים ברחובות 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מי חם ובנוסף פלטת שבת

השבעה הינה מנהג יהודי עתיק יומין וחשוב אשר נועד לכבד את זכרו של הנפטר. השבעה כוללת בית פתוח ואירוח המנחמים והמבקרים לאורך שבעה ימים. לא בכל בית ניתן לארח את כל העולים לרגל ולכן ישנה אפשרות נוחה שהיא השכרת אוהל אבלים ברחובות. אם נפטר לכם בן משפחה, חבר או מכר קרוב ואתם מעוניינים להיערך לשבעה, הרי שניתן לקיים את האירוע באופן מכובד ובמאמץ מינימלי וזאת בעזרת שירותי השכרת אוהל אבלים ברחובות ובסביבה. ארגון של אירוע הינו משימה לא פשוטה, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר באירוע מצער של פטירת אדם קרוב. במצב שכזה, קשה לחשוב על ההיבטים הארגוניים השונים ולדאוג לפרטים ולשם כך ניתן להסתייע בשירתי אוהלי מתן המתמחה בארגון אירועים ובחירת אוהל להשכרה או סוכת אבלים לתקופת האבל.

מי צריך אוהל אבלים?

השכרת אוהל אבלים ברחובותהצורך באוהלי אבלים נלווה כמובן למוות ולאובדן של אדם קרוב ואהוב. לצד הצער והאבל הכבדים, הרי שעל פי המנהג היהודי, יש לקיים שבעה המכבדת את זכרו של הנפטר ומאפשרת לקרובים ואורחים להביע השתתפות צער ולעלות ולנחם את בני המשפחה. השכרת אוהל אבלים ברחובות מספקת אפשרות נוחה עבור תושבי רחובות והסביבה ואזור המרכז בכלל, לשכור סוכת אבלים המותאמת לדרישותיהם באופן אישי. אוהל אבלים מותאם למספר המבקרים הצפוי וכן לתנאי השטח במקום ותנאי מזוג האוויר בהתאם לעונות השנה. אוהל אבלים מציע פתרון איכותי לאירוח של אורחים רבים בעת ובעונה אחת וכל זאת בתנאים נוחים ומכבדים. השכרת אוהל אבלים ברחובות תחסוך עבורכם את הדאגה לארגון השבעה ותקל עד כמה שניתן בקיום האירוע הלא פשוט.

כיצד תבחרו אוהל אבלים ברחובות?

אוהלי אבלים מהווים פתרון אירוח בתנאים נוחים ואופטימליים. האוהל בנוי בדגם של בית של ממש וכולל דלת כניסה וחלונות. השכרת אוהל אבלים ברחובות מספקת מענה פרקטי איכותי וזאת בזכות העמידות של חומרי הגלם מהם עשוי האוהל ומידת האיטום הגבוהה היוצרת תחושת מיגון וביטחון. אוהלי אבלים הינם רחבי ידיים ומספקים מקום גדול דיו לכל המנחמים והקרובים. סוכת אבלים מקצועית ואיכותית תאפשר קיום תפילות במקום באופן נוח וללא תלות בתנאי מזג האוויר, כאשר לצד אוהל האבלים עצמו, חברת מתן אוהלים מספקת מגוון שירותים נלווים הכוללים פתרונות חימום וקירור, מיחמים ומקררים, ריהוט, מאווררים, תנורים ועוד. בחירה נכונה של אוהל אבלים ברחובות תעניק לכם את התנאים הטובים ביותר לקיום השבעה. השהות באוהל כוללת בידוד תרמי והגנה מרוחות וטמפרטורות קיצוניות. כאשר אתם בוחרים אוהל אבלים מבית מתן אוהלים, אתם בוחרים באיכות, עמידות, נוחות ובטיחות ללא פשרות.

מדוע להשכיר אוהל אבלים בעזרת מתן אוהלים?

חברת מתן אוהלים מצטיינת בהפקת אירועים משמחים יותר או פחות לאורך שנים. אנשי המקצוע שלנו הינם בעלי הכשרה, כלים מעשיים וניסיון מקצועי עשירים בתכנון, ארגון והפקת אירועים. השכרת אוהל אבלים ברחובות מבית מתן אוהלים תאפשר לכם התאמה אישית לדרישותיכם מבחינת דגם וסוג האוהל, גודלו וכן תבטיח קבלת כל הציוד הנלווה הדרוש לכם לשם קיום השבעה על הצד הטוב ביותר וללא דאגות מיותרות.

מחיר השכרת אוהל אבלים ברחובות

עלות הזמנת אוהל אבלים ברחובות או סוכת אבלים מושפעת ומשתנה בהתאם לכמה מרכיבים רלוונטיים בהם: גודל האוהל הרצוי, סוג האוהל, משך תקופת ההשכרה, הוספת של ציוד נוסף כגון שולחנות להשכרה או כסאות , משלוח והתקנה ועוד. אנו בחברת מתן אוהלים מתחייבים לספק לכל לקוחותינו מחיר הוגן ומותאם לכל צורך.

צוות מתן אוהלים ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בכל הדרוש להשכרת אוהל אבלים ברחובות. לקבלת מידע נוסף, השאירו פרטים או צרו קשר.

להזמנת אוהל אבלים ברחובות להיום התקשרו: 072-393-0036

דילוג לתוכן