תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים בפתח תקווה

מי שצריך לארגן ניחום אבלים בפתח תקווה, מתמודד עם סידורים וארגונים רבים בלחץ של זמן.  מתן אוהלים נמצאת כאן לצידכם ומספקת אוהלי וסוכות אבלים במחירים נוחים. צרו אתנו קשר כדי לשמוע על מגוון השירותים שלנו.

להזמנת אוהל אבלים בפתח תקווה להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בפתח תקווה

סוגי חבילות להשכרת אוהל אבלים בפתח תקווה

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בפתח תקווה 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בפתח תקווה 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בפתח תקווה 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

השכרת אוהל אבלים בפתח תקווה

השכרת אוהל אבלים בפתח תקווה
השכרת אוהל אבלים בפתח תקווה – מתן אוהלים

אין ספק שארגון שבעה בפתח תקווה, היא עניין לא פשוט, וצריך לדאוג לתכנון וארגון של ציוד באופן מיידי ובהול, בתקופה שאף אחד מבני המשפחה עוד נמצאים בהלם הראשוני מקבלת ההודעה המצערת על מות קרוב משפחתם. בדיוק ברגעים אלו מתן אוהלים תומכת בכם, ומספקת ללקוחותיה בכל רחבי הארץ פתרונות המיועדים בדיוק לזמנים קשים אלו. אנו מתמחים בתחום השכרת אוהלים לאירועים וסוכות אבלים, המאפשרים ארגון מהיר ויעיל במהירות רבה של השבעה מחוץ לבית, ומאפשרת לבני המשפחה האבלה להתרכז במה שחשוב באמת – להיות ביחד ולהתרכז באבל עצמו. אנו מגיעים לכל האזורים והשכונות בפתח תקווה בלי יוצא מן הכלל: בילינסון, הדר גנים, סגולה, קריית אלון, יוספטל, כפר אברהם ומרכז העיר – נשמח לסייע לכם בכל עת!

מהם היתרונות של אוהל אבלים בפתח תקווה?

לאוהל אבלים בפתח תקווה יש יתרונות רבים מאוד. ראשית כל, בשלב הראשון מרגע ההזמנה, אנו מגיעים לבית הלקוח, עם כל הציוד הדרוש. אנו מקימים את אוהל האבלים במקום המתאים לכם ביותר, בין אם מדובר על החצר, הגינה, או על הדשא בחוץ – אנו נשמח לייעץ לכם מהו המקום המומלץ ביותר. מכיוון שאוהל אבלים עשוי מחומר גלם עמיד וחזק, שמותאם לשהייה ארוכה בכל מזג אוויר, גם במצב של רוחות חזקות, או גשם. לכן ניתן להקימו לאורך כל ימות השנה, במיוחד בישראל, בה מזג האוויר הוא נוח מאוד. בסוף השבעה אנחנו נגיע לביתכם שוב, נפרק את כל הציוד לנוחיותכם ונדאג שהמצב יחזור לקדמותו.

מה לגבי העלות של אוהל האבלים?

גם כשמדובר על המחיר, אנחנו מוודאים שהמחיר לא יכביד עליכם ושתועלו ליהנות מהשירות שאנחנו מספקים. מכיוון שמחירם של אוהלי האבלים משתנים בהתאם לגודל שלהם ובהתאם לציוד הנלווה  שאתם מעוניינים להוסיף, לא מדובר על מחירים אחידים. יש לנו מבחר גדלים וצורות שונות (שווה להציץ במחירון שלנו) ויש לבדוק איזה חבילות באות בחשבון בשבילכם. אנו ממליצים ליצור אתנו קשר טלפוני על מנת שנוכל לתת לכם כמה שיותר פרטים.

מה החבילות כוללות?

מעבר להקמת אוהל האבלים עצמו, אנחנו מציעים ללקוחותינו מספר חבילות משתלמות ביותר, על מנת להקל עליהם את הארגון של השבעה. יש לקחת בחשבון שאנשים רבים מגיעים ממקומות שונים לארץ עד לפתח תקווה על מנת לנחם את המשפחה, ויש לדאוג להם לאירוח הולם, גם אם בסיסי ביותר. לשם כך אנו מספקים ציוד נלווה שניתן למקם באוהל עצמו, כגון: מקררים, מיחמים, שולחנות ישיבה, כיסאות מפלסטיק ועוד.

למה לבחור במתן אוהלים?

מתן אוהלים מתמחה בהשכרת אוהל אבלים או סוכת אבלים, ומספקת את כל הציוד הנלווה לכך, לפי בקשת הלקוח. אנו עומדים לצד הלקוחות שלנו בכל עת, ושואפים לספק להם את השירות המקצועי והטוב ביותר.

צרו קשר או השאירו פרטים, לקבלת מידע נוסף על החבילות שלנו והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

להזמנת אוהל אבלים בפתח תקווה להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן