תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים בבת ים

חברת מתן אוהלים מספקת לקהל לקוחותיה בכל הארץ מגוון אוהלים וסוכות אבלים איכותיים ועמידים, וכל זאת במחירים משתלמים והוגנים הכוללים שירות מהיר ואמין עד בית הלקוח. רוצים לשמוע עוד? צרו אתנו קשר!

להזמנת אוהל אבלים בבת ים להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בבת ים

חבילות סוכות אוהלים להשכרה

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בבת ים 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בבת ים 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בבת ים 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

השכרת אוהל או סוכת אבלים בבת ים

השכרת אוהל אבלים בבת ים
השכרת אוהל אבלים בבת ים – מתן אוהלים

השכרת אוהל או סוכת אבלים בבת ים למהלך השבעה תופסת תאוצה בשנים האחרונות אצל אנשים רבים, וזאת בעקבות היתרונות הרבים שגלומים בכך, ובראש ובראשונה בשל הגמישות הרבה שהאוהל מאפשר לבני המשפחה האבלה ולאורחים שמגיעים לניחום האבלים. השכרת אוהל אבלים בבת ים מהווה פתרון אידיאלי במיוחד, עקב הצורך הפתאומי לארגן שבעה במהירות הבזק, בדרך כלל עקב מוות לא צפוי של אחד מבני המשפחה. בעקבות כך הם צריכים להחליט באופן מיידי שלא סובל דיחוי איך מאפשרים למאות האנשים שצפויים להגיע לניחום האבלים להתארח בכבוד, ולא בצפיפות יתרה. בדיוק כאן אנחנו, אוהלים להשכרה על ידי חברת מתן אוהלים, נכנסים לתמונה, ומספקים לכם שירות מצוין ומהיר בו אנו מסייעים לכם למצוא את הפתרון היעיל ביותר לאירוח. אנו מגיעים עד לבית הלקוח, מקימים את האוהל ומארגנים את הציוד הדרוש. אנחנו מתחייבים להעניק לכם שירות אדיב ומתחשב.

מאיזה חומרים עשוי אוהל אבלים?

אוהלי האבלים אותם אנו מספקים לכם עשויים מחומרים חזקים ועמידים ביותר, המותאמים במיוחד לתנאי שהייה ממושכים בחוץ. האוהלים מעניקים לאורחים ומנחמי האבלים בטיחות מקסימלית ונוחיות רבה בה יכולים האורחים לשהות שעות רבות. אחד היתרונות הגדולים ביותר באוהלי אבלים, הם שניתן לבנות אותם בכל מקום, והם עמידים בפני כל מזג אוויר:

  • גשם
  • רוח
  • ברד
  • אבק
  • סופות חזקות ורוחות
  • שרב וחום קיצוני

אוהלי אבלים בבת ים מגיעים במגוון גדלים, אצלנו תוכלו למצוא אפילו אוהלים ענקיים, בהתאם לכמות האנשים שצפויה להגיע, ומאפשרים ישיבה נוחה ונעימה לאורך שעות רבות. ניתן לשלב באוהלים ציוד לוגיסטי נוסף, על מנת לדאוג לאירוח ברמה הגבוהה ביותר ועל מנת להנעים לאורחים את שהותם באוהל. מעבר לכך ניתן להוסיף תאורה לאוהל על מנת שהאורחים יוכלו להישאר באוהל זמן רב גם במהלך שעות הערב. בימי הקיץ החמים, או בזמן שרב, ניתן להכניס גם מאווררים שימוקמו בחלל האוהל כדי להנעים לאורחים את השהות.

מתחייבים למחירים הטובים בשוק

מתן אוהלים מבטיחה לספק ללקוחותיה את המחירים המשתלמים ביותר ובמיוחד במחירים הוגנים. אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים, במיוחד בתקופה הקשה איתה הם מתמודדים ולכן נשמח לסייע ולספק מענה לכל שאלה שלא תהייה, בין אם מדובר על המלצות על גדלי האוהלים או על כל תוספת שתרצו לצרף לחבילה.

איפה ניתן לקבל שירות בבת ים?

מתן אוהלים מספקת שירות מהיר ויעיל, הכוללת בנייה ופירוק של האוהל או סוכת האבלים בתום השבעה, וזאת בכל האזורים והשכונות בבבת ים – רמת יוסף, קרית באבוב, שיכון ותיקים, שיכון עולה חדש ג׳ ב׳ – אנו מגיעים לכל מקום!

למה לבחור במתן אוהלים?

ניסיון, מקצועיות ושירות הם מה שאנחנו מאמינים בו מעל הכול. חברת מתן אוהלים שואפת להציע לקהל לקוחותיה את השירות המהיר והטוב ביותר, במיוחד בימים הקשים שהם עוברים.

צרו קשר או השאירו פרטים, לקבלת מידע נוסף על החבילות שלנו והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

להזמנת אוהל אבלים בבת ים להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן