תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים במרכז

מתן אוהלים – מקצועיות, מסירות, רגישות. חברת מתן אוהלים ערטכה ומיומנת בהקמת אוהלים ואוהלי אבלים בפרט. הצוות המסור שלנו ערוך לטפל במקרים רגישים כמו שבעה וניחום אבלים. אנחנו כאן לרשותך על מנת לטפל בפן הלוגיסטי של השבעה. אנו עומדים לרשותך בהקמת וסידור אוהל האבלים 24/6 ומזמינה אותך לשיחת ייעוץ בחינם. בשיחה זו נבין יחד את הצרכים שלך ונתאים לך חבילת השכרת אוהל במרכז המתחלקת לעד 50, 70 ו-100. לשיחת ייעוץ חינם ניתן להתקשר למוקד ההזמנות שלנו.

להזמנת אוהל אבלים במרכז להיום התקשרו: 072-393-0036

אוהל אבלים להשכרה במרכז

כמה עולה השכרת אוהל אבלים במרכז?

רגע לפני המחירים, יש להבין את תמונת המצב הספציפית שלך

  • מה גודלה של המשפחה הגרעינית?
  • מה גודלה של המשפחה המורחבת?
  • מה כמות המנחמים הצפויה להגיע?
  • איזו תקופה זו בשנה?

לאחר שמבינים את כל הנ"ל, ניתן להתאים לך חבילת השכרת אוהלים במרכז. כשאנחנו אומרים מרכז, אנחנו מתכוונים להשכרת אוהל אבלים בבת-ים, השכרת אוהל אבלים בתל אביב, השכרת אוהל אבלים ברמת גן, השכרת אוהל אבלים בהרצליה ועוד. בזכות הניסיון הרב של חברת מתן אוהלים, חברתנו תגיע אליך ותקים את אוהל האבלים + תסדר את פנים האוהל לרווחת המשפחה והמנחמים הרבים שיגיעו לשבעה.
לנוחיותך בנינו טבלה המאגדת בתוכה את חבילות אוהלים להשכרה שמתאימים לאבלים המוצעת לך בחברת מתן אוהלים:

מבצעים וחבילות

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים במרכז 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים במרכז 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים במרכז 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

איזה אוהל אבלים מתאים לי?

כשניגשים לבחור השכרת אוהל אבלים במרכז יש להתחשב במספר דברים חשובים:

  1. סוג האוהל
    PVC הוא החומר המומלץ והאיכותי ביותר לאוהל אשר אמור לבודד את מזג האוויר שבחוץ אך לשמור על האקלים בתוך האוהל. חומרים אחרים עלולים במקרה הטוב לא לשמור על בידוד מתאים ובמקרה הפחות טוב להפוך את השהייה באוהל לבלתי נסבלת. חברת מתן אוהלים ממליצה לך לא להתפשר על איכות האוהל, במיוחד כשהשימוש הוא לאורך שבוע וכולל לינה של בני המשפחה.
  2. השכרת אוהל אבלים במרכזגודל האוהל
    תכנון נכון של גודל האוהל ישפיע ישירות על השהייה באוהל והפיכתה לנעימה עד כמה שאפשר. באירוע טרגי כמו שבעה, לא נרצה שהמשפחה האבלה והמנחמים שיגיעו ירגישו צפיפות או ריקנות כתוצאה מאוהל גדול מדי. בשיחת הטלפון עם מתן אוהלים נבין ונתכנן יחד את גודל האוהל המדויק עבורך. כמו כן ישנה אפשרות להזמנת סוכת אבלים.
  3. מיקום האוהל
    ניתן להקים אוהל אבלים בהמון מקומות כגון – חצר בית, מרפסת, חנייה, פארק וכו'. אך כל מיקום דורש הכנה אחרת וציוד אחר ולכן חשוב מאוד להתייעץ איתנו לגבי מיקום אוהל האבלים. בנוסף, יש להתחשב בעונות השנה כדי לדעת האם למקם את האוהל במקום מוצל בקיץ או במקום מקורה בחורף.
  4. ציוד נלווה
    בנוסף לציוד אשר מגיעה כחבילה כשמשכירים אוהל אבלים בחברת מתן אוהלים, ברשותנו לספק ציוד נוסף לפי הצורך. ציוד זה יעזור בימי הקיץ החמים ובימי החורף הקרים ויעניק אפשרויות אירוח נוספות:

למה כדאי לבחור במתן אוהלים

חברת מתן אוהלים מקווה שמאמר זה עזר לך להתכונן טוב יותר לשלב בחירת ספק השכרת אוהל אבלים במרכז. במידה ויש לך שאלות נוספות, נשמח להזמין אותך לשיחת ייעוץ חינם 24/6 במהלכה נבין את הצרכים שלך ונתאים לך חבילה אשר תתאים לך במדויק.
מעבר לכך, חברת מתן אוהלים ממליצה לך לבקש מחברים קרובים או בני משפחה ממעגל שני שינהלו את התהליך כדי שספק השכרת האוהלים יהיה מקצועי, שירותי וחסכוני.
לייעוץ חינם בכל הנוגע להשכרת אוהל אבלים במרכז, הנכם מוזמנים ליצור עימנו קשר טלפוני.

להזמנת אוהל אבלים במרכז להיום התקשרו: 072-393-0036

דילוג לתוכן