תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים באשקלון

מתן אוהלים איתך גם ברגעים הקשים.
מתן אוהלים תעניק לך את השירות והמחירים הטובים ביותר של אוהלי אבלים להשכרה במגוון גדלים על מנת להקל ולו במעט על תקופת השבעה הקשה. חברתנו זמינה עבורך 24/6 ופנויה לעזור לך באופן מיידי. אנו מציעים מגוון חבילות הכוללות אוהל\סוכת אבלים וציוד לבחירתכם. זכרו, שהצוות המסור שלנו תמיד עומד לרשותכם, תוכלו להתייעץ איתנו בנוגע לגודל האוהל, ציוד אופציונלי שתצטרכו ועוד. בהמשך המאמר תוכלו להיוודע אל מגוון ההצעות והיתרונות של חברת מתן אוהלים.

להזמנת אוהל אבלים באשקלון להיום התקשרו: 072-393-0036

אוהל אבלים להשכרה באשקלון

חבילות השכרת אוהל אבלים באשקלון

לנוחיותך, צירפנו טבלה המסכמת את חבילות השכרת אוהלי האבלים בחברת מתן אוהלים. חבילות אלו נעות מ-50 איש ועד ל-100 איש ומתאימות לכל עונות השנה.

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים באשקלון 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים באשקלון 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים באשקלון 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

כמה עולה השכרת אוהל אבלים באשקלון?

מחירי סוכות אבלים משתנים בהתאם לגודל האוהל. כשניגשים לבחור אוהל אבלים באשקלון יש לבדוק מספר דברים אשר יכולים להשפיע משמעותית על הבחירה באוהל המתאים לך ולתרום תרומה רבה למעבר חלק של האירוע הקשה.

סוג וגודל האוהל

בראש ובראשונה יש לבחור אוהל אשר מתאים לכמות האנשים אשר צפויה להגיע לניחום האבלים. השכרת אוהל אבלים באשקלוןאוהל קטן מדי יצור צפיפות ואווירה מתוחה ואילו אוהל גדול מדי יכול להיראות ריק ולהפוך את האירוע לעצוב עוד יותר. בנוסף, בשיחת הטלפון יש לציין את מיקום אוהל האבלים מהסיבה הפשוטה שעלינו כחברה להבטיח את בטיחות התקנת אוהל האבלים ועמידותו. לדוגמא אם האיזור בו יותקן אוהל האבלים יהיה חשוף לרוחות אנחנו נדע להכין את הציוד המתאים שיקבע את האוהל וימנע מהרוח להרוס את ניחום האבלים שלך. לכן מתן אוהלים מזמינה אותך להתקשר 24/6 ולקבל ייעוץ לגבי האירוע שלך. יחד נוכל להבין את הצרכים המיוחדים שלך ולהתאים להם אוהל ואביזרים משלימים שיקלו עליך לקבל את קהל המנחמים ולארח אותם בסביבה נעימה עד כמה שניתן.

השירות שלנו

חברת מתן אוהלים מודעת לתקופה הרגישה ולכן תלווה אותך בתהליך הזה עם מינימום הפרעות ומקסימום מקצועיות שתעזור לך לעבור תהליך השכרת אוהל אבלים בצורה מהירה ויעילה.
אנחנו יודעים שאירוח ניחום אבלים לא מסתכם בהשכרת אוהל אבלים וישנם דברים נוספים לדאוג להם. כדי להפוך את התהליך לקל יותר, חברת מתן אוהלים תעניק לך במחיר השכרת אוהל אבלים את האביזרים הנלווים הבאים:

• כיסאות פלסטיק בצבע לבן
• שולחנות עץ בגדלים שונים לפי בחירתך
• מנורות לאוהל
• פלטת שבת ומיחם
• משלוח + פירוק + הרכבה

מעבר לאביזרים המגיעים כסטנדרט עם השכרת אוהל אבלים, חברת מתן אוהלים יכולה לספק לך פתרונות אירוח לפי הצורך והאירוע הייחודיים שלך:

השכרת מזגנים ניידים לימי הקיץ החמים
• השכרת מצננים \ מאווררים לעונות המעבר
• השכרת תנורי חימום
• השכרת מקררים
• השכרת מזרונים
• השכרת מחצלות

חברת מתן אוהלים מזמינה אותך להתייעץ ולקבל שירות השכרת אוהלים ואוהלי אבלים בראש שקט, מחיר טוב ושירות רגיש ומקצועי.

למה להשכיר אוהל אבלים באשקלון?

ישנם מספר גורמים אשר הופכים השכרת אוהל אבלים לפתרון נוח, יעיל וקל לאירוח מנחמים בין אם תגיע כמות מנחמים גדולה וקטנה.
כשקורה אירוע טראומתי שכזה, הראש לא פנוי לטפל בסידורים כאלו הדורשים ריכוז, הכנה והפקה בזמן קצר מאוד. חברת השכרת אוהלי אבלים יכולה להוריד את החלק הזה מסדר היום שלך ביעילות, מקצועיות ורגישות ותפנה אותך להתעסק בדברים החשובים באמת – המשפחה, החברים וכיבוד האירוע המצער. הדירה שלך כנראה לא תוכל להכיל את כמות המנחמים שתגיע אליך ולכן פתרון של השכרת אוהל אבלים יכול לעזור לך לוודא שלכל המנחמים שלך יש מקום לשבת בנוחות וברוגע. בנוסף, עצם הוצאת השבעה אל מחוץ לדירה שלך יחסוך לך את סידור הדירה ואי נעימות מהשכנים אשר עלול להיגרם כתוצאה מתחלופה גבוהה של מנחמים בזמן קצר. כשבוחנים את הסיבות הנ"ל, ניתן להבין כי פתרון של השכרת אוהל אבלים באשקלון הוא נכון ומתאים כדי להוריד דאגה אחת עיקרית מהראש.

לקבלת פרטים נוספים אודות השירות שלנו, הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר, אנו זמינים 24/6 שעות ביממה.

להזמנת אוהל אבלים באשקלון להיום התקשרו: 072-393-0036

דילוג לתוכן