תפריט סגור

השכרת אוהל אבלים בדרום

ארגון שבעה דורש ארגון מהיר ויעיל על מנת שניחום האבלים יהיה נגיש ומסודר, עם מספיק מקום לכולם. אנחנו מציעים לכם חבילות שונות ומגוונות במחירים מפתיעים, צרו אתנו קשר!

להזמנת אוהל אבלים בדרום להיום התקשרו: 072-393-0036
אוהל אבלים להשכרה בדרום

חבילות להשכרה

סוג החבילה מפרט
סוכת אבלים בדרום 4 על 6 מטר
מיועד עד 50 איש
החל מ 1000 ₪ ליום אחד
החל מ 1450 ₪ לשבוע
40 כסאות פלסטיק איכותי
6 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהל אבלים בדרום 4 על 10 מטר
מיועד עד 70 איש
החל מ 1500 ₪ ליום אחד
החל מ 1750 ₪ לשבוע
70 כסאות פלסטיק איכותי
10 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת
אוהלי אבלים בדרום 5 על 12 מטר
מיועד עד 100 איש
החל מ 1950 ₪ ליום אחד
החל מ 2250 ₪ לשבוע
100 כסאות פלסטיק איכותי
12 שולחנות עץ
שרשת מנורות לאוהל
מיחם ובנוסף פלטת שבת

השכרת אוהל אבלים בדרום – למה מומלץ?

השכרת אוהל אבלים בדרום
השכרת אוהל אבלים בדרום – מתן אוהלים

השכרת אוהלי\סוכות לשבעה היא הפתרון האידיאלי על מנת לעבור את ימי השבעה בשלום, ומסייעת רבות לארגון השבעה, בצורה שמקלה המשפחה האבלה וחוסכת זמן רב. מתן אוהלים מעניקה שירות איכותי ומהיר וזאת בכל אזור הדרום – אנחנו מגיעים לבית הלקוח בכל האזורים, בין אם מדובר על אזור צפון הנגב – נתיבות, שדרות, אופקים, קיבוצי ומושבי האזור וגם אם מדובר על באר שבע, דימונה וירוחם, הצוות שלנו ישמח לספק לכם שרות. אנחנו מגיעים עד אזורים מרוחקים יותר כמו הערבה ואילת ומציעים ללקוחותינו מגוון חבילות שניתן לרכוש בנוסף להשכרת האוהל עצמו, כמו השכרת כיסאות פלסטיק, שולחנות גדולים, מיחמים, תאורה, השכרת פטריות חימום ועוד. צרו אתנו קשר בכל עת על מנת לברר מה החבילות כוללות ומה המחירים.

איפה ממקמים אוהלי\סוכות אבלים בדרום?

אזור הדרום הוא אזור גדול, בו נמצאים יישובים קהילתיים, קיבוצים וערים. לאנשים רבים באזור הדרום יש בתים פרטיים, עם חצרות גדולות, או מדשאות רחבות (בעיקר בקיבוצים או במושבים). אזור הדרום הוא אידיאלי ביותר להזמנת אוהלים או סוכות אבלים, מכיוון שכך ניתן לכנס מספר גדול של אנשים, מבלי להתפשר על הצטופפות בבית המשפחה האבלה בלבד. האוהל ממוקם בדרך כלל מחוץ לבית המשפחה, בחצר הבית, או על הדשא. מכיוון שישנם גדלים שונים של האוהל שביניהם ניתן לבחור, ניתן להתאים את הבנייה של האוהל בצורה מושלמת לצורכי המשפחה והתנאים בחוץ. אחד היתרונות הבולטים הם, היא שבניית האוהל לא אורכת זמן רב, וניתן להקים אותו במהירות ובקלות, וכך להספיק את ההתארגנויות בהתאם ובזמן לשבעה.

מאיזה חומרים האוהל עשוי?

אוהל אבלים עשוי מחומרים עמידים ואטומים, המותאמים בצורה אידיאלית לשימוש בחוץ, וזאת בכל תנאי מזג האוויר, גם בקיץ וגם בחורף. בעונות החורף הקרים, ובמיוחד אם יורד גשם או ברד כבד, יש חשש שאוהל אבלים לא יתאים לאירוח המנחמים, אך מכיוון שניתן לשים באזורים שונים של האוהל תנורי חימום, אין צורך לחשוש מהקמת אוהל אבלים גם במזג אוויר לא נוח או גשום. בעזרת התאורה שניתן לשלב באוהל, אין בעיה להישאר בו גם בשעות הערב או הלילה, דבר האידיאלי במידה וחלק מבני המשפחה מעוניינים ללכת לישון. גם בימי הקיץ החמים הקמת אוהל אבלים היא רעיון שחבל לוותר עליו, גם בימי חמסין. ניתן לשים מאווררים גדולים או מיזוג על מנת שהאורחים ירגישו בנוח בזמן שהותם באוהל או בסוכת האבלים, ולא יסבלו מחום.

שירות מצוין – במחיר שווה לכל כיס

מתן אוהלים היא חברה המתמחה באספקת ציוד ושירותים הנוגעים להקמת אוהלי\סוכות אבלים. אנו מתחייבים לקהל לקוחותינו לספק להם שירות בשילוב של מחירים הוגנים, ומזמינים אתכם להציץ בחבילות השונות, בהן תוכלו להתרשם ממגוון האוהלים והמוצרים הנלווים שלנו. כך תוכלו לבחור את סוג החבילה המשתלם לכם ביותר כלכלית.

צרו קשר או השאירו פרטים, לקבלת מידע נוסף על החבילות שלנו והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

להזמנת אוהל אבלים בדרום להיום התקשרו: 072-393-0036
דילוג לתוכן